Min 15-års moped, samma årsmodell...

åker nog hellre fort på en ss än såna där skrangliga stummisar med avsaknad av komfortkejsaren skrev:o jag som trodde jag var ensam att tycka detcobra karlsson skrev:Dom där har väl aldrig varit fina
o jag som trodde jag var ensam att tycka det
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
NiklasHögberg skrev:åker nog hellre fort på en ss än såna där skrangliga stummisar med avsaknad av komfortkejsaren skrev:o jag som trodde jag var ensam att tycka detcobra karlsson skrev:Dom där har väl aldrig varit fina
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
men alla gillar vi olika modeller o tur e väl de annars hade de nog vart väldigt enformigt här.
Ja det kan man tänka sigkejsaren skrev:det e tanken som e värstKenneth_ skrev:Japp den är hemsk ...kejsaren skrev:o jag som trodde jag var ensam att tycka detcobra karlsson skrev:Dom där har väl aldrig varit fina
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Den måste du ju köra dagligen med, min 67:a slog om till 73 mil senast jag körde denPatrik skrev:Asch, det där var ellt en långmilare. ;)Puchlasse skrev:, undrar hur storyn är med så få mil på 42 år.
Min M50 Racing -74:a slog om till 144mil sista gången jag körde den.
/ P
Johan Lat skrev: Den måste du ju köra dagligen med, min 67:a slog om till 73 mil senast jag körde den