Rexxys Mopeder. | E-type MX

Original- och bruksrenoveringar samt Custombyggen.
sachs

Inlägg av sachs »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
NiklasHögberg skrev:
Rexxy skrev:
S_Compakt skrev:Visst ska du ha kåpor , ang baklampan är det tur att du inte har en puchlampa
Patrik skrev:
Nja, gör nog varken från eller till.

Det enda snygga på'n är baklampan.

mvh Patrik
Kåpor skulle jag vilja ha, fyller ut mer. Men jag har som sagt inte till övers, och budgeten tillåter ingen inköp just nu.
NiklasHögberg skrev:nja så hemsk e den väl inte men den är långt ifrån fin som min :D motorn e de ja inte gillar på de där bygget! annars e den väl lite fräsig.
Jag har redan en moppe som är finare än din, så det kvittar. :wink: Denna är iallafall tuffare och snabbare än din! (Förvisso är alla mina moppar snabbare än dina...)
skiter ärligt talat i hur fort dina mopeder går. o inte e din lika fin som min! du har hur som helst ingen som är en orörd originalmoped! vill ja åka fort kan ju likväl skaffa MC! så kör upp ditt skitsnack nånstans om att dina saker skulle va bättre än mina!!
Niklas varför blir du så sur när det var du som började med att haka på Rexxy
men han får inte haka tillbacka? <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg

Inlägg av NiklasHögberg »

Patrik skrev:
Rexxy skrev: (Förvisso är alla mina moppar snabbare än dina...)
Hur många utav dom är 50cc eller mindre?

mvh Patrik
får väl erkänna då att ja också trimmat. lucka i kolven och något extra kugg fram. men ja har inga mer än 50cc e nöjd att den orkar upp i ca 50km/h mer brått har ja inte!! <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
NiklasHögberg

sachs skrev:
NiklasHögberg skrev:
Rexxy skrev:
S_Compakt skrev:Visst ska du ha kåpor , ang baklampan är det tur att du inte har en puchlampa
Patrik skrev:
Nja, gör nog varken från eller till.

Det enda snygga på'n är baklampan.

mvh Patrik
Kåpor skulle jag vilja ha, fyller ut mer. Men jag har som sagt inte till övers, och budgeten tillåter ingen inköp just nu.
NiklasHögberg skrev:nja så hemsk e den väl inte men den är långt ifrån fin som min :D motorn e de ja inte gillar på de där bygget! annars e den väl lite fräsig.
Jag har redan en moppe som är finare än din, så det kvittar. :wink: Denna är iallafall tuffare och snabbare än din! (Förvisso är alla mina moppar snabbare än dina...)
skiter ärligt talat i hur fort dina mopeder går. o inte e din lika fin som min! du har hur som helst ingen som är en orörd originalmoped! vill ja åka fort kan ju likväl skaffa MC! så kör upp ditt skitsnack nånstans om att dina saker skulle va bättre än mina!!
Niklas varför blir du så sur när det var du som började med att haka på Rexxy
men han får inte haka tillbacka?
hacka inget större sade inget om mopeden mer än att ja inte gilla hans motor. de e väl inte o hacka på han? e snarare han som drog igång o påstå sig ha finare saker och bättre också för den delen. <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Användarens profilbild
Rexxy
Kontakt:

Inlägg av Rexxy »

Patrik skrev:

mvh Patrik
Två st, 47cc. :wink:

NiklasHögberg skrev:
Hihi, jag hade förväntat mig denna reaktion ifrån dig! :) Du är så lättstöt Niklas!

Jag "skiter" fullständigt i om din moped är finare än min (Eller att du nu tycker det), jag ville bara spyda tillbaka lite. :wink: Du sa ju att din moped var finare än min, då måste ju jag försvara min! :D

MC går ju fort original, inte lika kul.... Ska vara lite match att få fart på prylarna. Det som är roligast!

NiklasHögberg skrev:
hacka inget större sade inget om mopeden mer än att ja inte gilla hans motor. de e väl inte o hacka på han? e snarare han som drog igång o påstå sig ha finare saker och bättre också för den delen.
Åhnej, du sa att din moped var finare än min. Får inte jag säga tvärtom då? :?: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
SachsMekarn

Inlägg av SachsMekarn »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Bild <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Rexxy
Kontakt:

Inlägg av Rexxy »

SachsMekarn skrev:Bild
Trevligt att du vill vara med då, eller hur? :shock: <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg

Rexxy skrev:
Patrik skrev:

mvh Patrik
Två st, 47cc. :wink:

NiklasHögberg skrev:
Hihi, jag hade förväntat mig denna reaktion ifrån dig! :) Du är så lättstöt Niklas!

Jag "skiter" fullständigt i om din moped är finare än min (Eller att du nu tycker det), jag ville bara spyda tillbaka lite. :wink: Du sa ju att din moped var finare än min, då måste ju jag försvara min! :D

MC går ju fort original, inte lika kul.... Ska vara lite match att få fart på prylarna. Det som är roligast!

NiklasHögberg skrev:
hacka inget större sade inget om mopeden mer än att ja inte gilla hans motor. de e väl inte o hacka på han? e snarare han som drog igång o påstå sig ha finare saker och bättre också för den delen.
Åhnej, du sa att din moped var finare än min. Får inte jag säga tvärtom då? :?:
inga som helst problem o få fart på saker o ting om man tar en am6 o hänger i. de e ju nästintill trimmat o klart från början. o så lättstött e ja inte men ganska tröttsamt med spydiga ungdomar som tror de har bäst o värst grejer men de egentligen inte ser ngt vidare ut!! ne du Sitt i din sandlåda o lek nu så grejar ja me viktigare grejer! <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Användarens profilbild
Rexxy
Kontakt:

Inlägg av Rexxy »

NiklasHögberg skrev: inga som helst problem o få fart på saker o ting om man tar en am6 o hänger i. de e ju nästintill trimmat o klart från början. o så lättstött e ja inte men ganska tröttsamt med spydiga ungdomar som tror de har bäst o värst grejer men de egentligen inte ser ngt vidare ut!! ne du Sitt i din sandlåda o lek nu så grejar ja me viktigare grejer!

Bättre förutsättningar med en Am6, och jag fick den så billigt. Så varför inte? :roll: Du behöver inte tycka om det. :)

Vad du sitter och hittar på. Tror jag att jag har bäst och värst prylar? Absolut inte!:) Det ända jag gjorde var att kontra ditt påstående, Genom att säga att min moped var finare än din. (du började med att säga tvärtom) Och det tände din stubin! Så jo, du är lättstött. :wink:

Värst prylar har väl Mats.T med sin Stage6 R/T sachs. Bäst måste jag säga Conrad. 8)

Om du inte vill leka i min sandlåda, varför svarar du då? Sachsmekarn byggde precis ett fint sandslott! <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg

Rexxy skrev:
NiklasHögberg skrev: inga som helst problem o få fart på saker o ting om man tar en am6 o hänger i. de e ju nästintill trimmat o klart från början. o så lättstött e ja inte men ganska tröttsamt med spydiga ungdomar som tror de har bäst o värst grejer men de egentligen inte ser ngt vidare ut!! ne du Sitt i din sandlåda o lek nu så grejar ja me viktigare grejer!

Bättre förutsättningar med en Am6, och jag fick den så billigt. Så varför inte? :roll: Du behöver inte tycka om det. :)

Vad du sitter och hittar på. Tror jag att jag har bäst och värst prylar? Absolut inte!:) Det ända jag gjorde var att kontra ditt påstående, Genom att säga att min moped var finare än din. (du började med att säga tvärtom) Och det tände din stubin! Så jo, du är lättstött. :wink:

Värst prylar har väl Mats.T med sin Stage6 R/T sachs. Bäst måste jag säga Conrad. 8)

Om du inte vill leka i min sandlåda, varför svarar du då? Sachsmekarn byggde precis ett fint sandslott!
men ta o slå igen käften angående lättstött eller ej. o ja hittar fan inte på. du borde veta med dig själv hur stöddig du e o präktig. håll dig te muppenet du där du hör hemma!! <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Användarens profilbild
Rexxy
Kontakt:

Inlägg av Rexxy »

NiklasHögberg skrev: men ta o slå igen käften angående lättstött eller ej. o ja hittar fan inte på. du borde veta med dig själv hur stöddig du e o präktig. håll dig te muppenet du där du hör hemma!!
:roll:

Tydligen känner du mig bättre än vad ja själv gör! För tydligen tycker jag att jag har bäst och värst prylar! Du säger ju det? :shock:

Jag håller mig till Moppenet och Raketis. Samt några andra forum. Så du slipper inte mig. :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
sachs

Inlägg av sachs »

Rexxy skrev:
NiklasHögberg skrev: men ta o slå igen käften angående lättstött eller ej. o ja hittar fan inte på. du borde veta med dig själv hur stöddig du e o präktig. håll dig te muppenet du där du hör hemma!!
:roll:

Jag håller mig till Moppenet och Raketis. Samt några andra forum. Så du slipper inte mig. :wink:
slider_score.gif mistick_yes.gif <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag tror det är bäst om ni låter bli varann ett tag och låter känslorna svalna lite. Det är så jäkla svårt att lösa gnabb via inlägg på forum och det tar mycket energi att vara arg. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Svartsjö
Forumsponsor

Inlägg av Svartsjö »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Bild <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Rexxy
Kontakt:

Inlägg av Rexxy »

Raketsport skrev:Jag tror det är bäst om ni låter bli varann ett tag och låter känslorna svalna lite. Det är så jäkla svårt att lösa gnabb via inlägg på forum och det tar mycket energi att vara arg.
Arg? Jag sitter bara och tar detta med ro. :lol: Är en viss annan person som ber en stoppa upp saker i vissa ting o.s.v :roll:
Svartsjö skrev:Bild
Vad är ett forum till för? Att alla ska hålla med om allting? :eh?:
Nä, på ett forum ska man argumentera och diskutera. Folk ska bara lära sig att acceptera andras åsikter. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Inga andra mopeder är fina BARA MIN staff_gemini-1.gif
Hör ni inte hur jävla barnsligt det låter, mopeder kan vara olika fina för var och en :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
Skriv svar