Säcken skrev:
Ärligt talat så är ja inte så intresserad av att läsa om renoverade el udda mopeder, ja gillar att köra moped å å ljuga mä folk
Men det vore ju en bra grej för klubbstugan.
Jo, jag är utav samma åsikt som dig.
Många gånger på ett fyratimmars ljug i klubbstugan är det ju inte mer än 20minuter mopedsnack. Fast vissa gånger har det ju varit boostportar å transfers så att vi andra inte fått en syl i vädret ens.
mvh Patrik <!-- </EdIndex> --></div>
Please consider the environment before printing this message.
Säcken skrev:.... Ärligt talat så är ja inte så intresserad av att läsa om renoverade el udda mopeder, ja gillar att köra moped å å ljuga mä folk
.....
Det är en nog så god anledning till att vara med i en mopedklubb. Bra där Säcken såna behövs <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ena behöver inte utesluta det andra. Jag gillar att läsa välskrivna artiklar, se fina foton, lära mig lite mer om mopeder eller läsa om en anekdot, likväl som jag gillar att köra moppe och umgås med andra mopedfreaks. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Självklart om tidningen ligger på bordet i klubbstugan eller att ja får den i julklapp så kikar ja i den, men ja är inte så intresserad att ja betalar för den.
Ja har raggarbil men köper inga biltidningar heller
Ja har sambo oxå men ja köper inga ......tidningar för det.
Vissa saker ska upplevas <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag är också otålig,jag tror första numret skulle komma den 27/11
den som väntar på något gott får alltid vänta för länge <!-- </EdIndex> --></div>
VS50 lyx-60
Dakota-66 grön
Dakota-68 röd
Alabama-68 ombyggd
Florida-72 orange
Dakota-75 guld
Tomos youngstr
Packy år ?
Texas-74
MGB Korado
Mc50 cross-65
FRAM solifer-62