Nu får det ta mig f.. sluta snöa!

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
S_Compakt

Inlägg av S_Compakt »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Amstaff_Loco jag tycker du ska passa på att åka lite spark :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hade man haft en sånn här hade det ju nästan varit rolig med snö...
Bild <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->mmm vilken fräck slunga, rätt fabrikat helt klart :wink: skulle funnits en variant man kastar iväg kyla med oxå :hmm: får ju vara hemma idag och tina upp frusna toaletter igen tviiii :freakin mad: kallaste natten här hittils i vinter - 32 grader...fan jag går i ide snart.. :snooze: skulle varit lämpligt att vakna på när det är varmt å gott till våren... skickar in några vinterbilder härifrån oxå nån månad gammla så det är betyyydligt mer snö nu :?

Bild

Bild <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Användarens profilbild
Forsgren

Inlägg av Forsgren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nu har det fanimej dragit igång å snöa igen mistick_badwords

Bild

Europaväg 45 vid mellan Trollhättan & Mellerud 24/2... <!-- </EdIndex> --></div>
Tomos TS50 -72, Puch Florida -64
Användarens profilbild
pangerva
Forumsponsor

Inlägg av pangerva »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Landade i Östersund i onsdags morse -31 grader och nu regnar det här hemma :? <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Här i Uppland, samma sak, i dag kör dom med snöslungor på taket, det är ca 55cm på ganska platta tak, ganska trött på snö, det kan vara nog, men det är klart bättre än regn i alla fall alltid något glatt i eländet mvh Alf-johan :lol: :shock: <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
Grannen

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vi har - 16 grader och 80cm snö, men dom hotar med en dm i helgen - blir
nog till att sitta inne å se OS. :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg

Inlägg av NiklasHögberg »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Grannen skrev:Vi har - 16 grader och 80cm snö, men dom hotar med en dm i helgen - blir
nog till att sitta inne å se OS. :lol:
OS! hujedamej, ja börjar nog kolla på os när motorsport införs i os. hahahaha <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->mistick_yes.gif Det snöar igen! Vad kul det ska bli att skotta :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
NiklasHögberg

Inlägg av NiklasHögberg »

Raketsport skrev:mistick_yes.gif Det snöar igen! Vad kul det ska bli att skotta :roll:
ganska skoj e de o skotta när skyffeln e motordriven. en arctic cat 700cc med snöblad gör de hela till ett nöje! <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Grannen

Inlägg av Grannen »

Raketsport skrev:mistick_yes.gif Det snöar igen! Vad kul det ska bli att skotta :roll:
Ser att snöslungan din är frisk jossan :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
2takt68

Inlägg av 2takt68 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Var uppe och skottade taket i går 40-50 cm snö och lite driv bildning. oregonian_mornincoffee.gif men vad lycklig jag blev att jag gjode det då,+5grader idag och riktigt blidväder det hade blit tungt att försöka få ner det :lol: :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Grannen

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det gäller att välja tillfälle..Snyggt jobbat :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Braxmatte
Forumsponsor

Inlägg av Braxmatte »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->"supertakskottarskyffeln"
<object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/ig0vjQo6e6Q"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/ig0vjQo6e6Q" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object> <!-- </EdIndex> --></div>
Ordförande i Hallstamoppers :D
Grannen

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har sett samma uppfinning för något år sen fast lite större modell - jäkligt smidigt får man säga.
Jag kör med handskottning så man får chansen att ramla ner några gånger :lol:
Denna vinter slår iaf några rekord :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar