monark 50s skrev:Jaha hemmagjord pizza på tallriken och snart melodifestival, vem tror ni vinner då? Jag hoppas på Anna Berghdal - This is my life. Jäkligt fin låt.
Jag med, och hon vann ju dessutom <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->[quote="monark 50s"]Jaha hemmagjord pizza på tallriken och snart melodifestival, vem tror ni vinner då? Jag hoppas på Anna Berghdal - This is my life. Jäkligt fin låt.[/quote
Bara att gratulera, du får fira med en bira! (notera rimmet )
Själv trodde jag på Selam el Kefir eller vad han heter. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->är detta en av slaktarna?? TOMMY 96 som säljer moped i delar på tradera?? han har massa raket delar ute såg ja! <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jo, jag har sett den raketen/raketdelarna. Såg fin ut i lacken och moppen verkar ha varit hyfsat komplett. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->så skulle de kunna va men tvivlar på att du skulle va så dum o plocka ner en raket i smådelar o sälja bit för bit. denna säljare va för övrigt från hultsfred. hehe <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ojoj. Fick veta nyss att en kompis har fått erbjudandet att köpa en nyrenoverad 4vxl zündapp med 70cc och 20mm mikuni med tillhörande cs50 för 1000:-. dock är ramen knäckt men svetsad. Går ju att köra en stund iaf <!-- </EdIndex> --></div>
NRoos skrev:Ojoj. Fick veta nyss att en kompis har fått erbjudandet att köpa en nyrenoverad 4vxl zündapp med 70cc och 20mm mikuni med tillhörande cs50 för 1000:-. dock är ramen knäckt men svetsad. Går ju att köra en stund iaf
Min polare har fått svinifluensan , men din har visst dragit på sig något mkt värre... <!-- </EdIndex> --></div>