<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ett steg fram två steg bak .köpte en bakskärm på tradera .kolla inte så noga men stod bakskärm e-type men är nog en skärm för f50 .någon som vet exakt vad det är ..he he bytes mot bakskärm E-type....
Uploaded with ImageShack.us <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Backar Jorhul på fästet så köper jag gärna det. Kanske har en E-type skärm att byta med... <!-- </EdIndex> --></div>
Raketsport skrev:Backar Jorhul på fästet så köper jag gärna det. Kanske har en E-type skärm att byta med...
du kan ju kolla upp om du har någon bakskärm .skulle passa bra med ett byte för min del .dena skärm var fin ,men kan kolla upp den noga om vi gör något byte . <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->provmontering av gaffelkronor med lager i dag ..men med 2 övre kronor så får man nog plugga hålen i den nedre kronan .. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vilken skön Smed.frågade om han kunde bocka till 2 kedjeskydd till mig .fick 4 st när jag kom och lite annat ..betalt .NÄÄÄÄ
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hej alla Moppe kungar .Sitter och klurar på Tanken till detta bygge .någon som har något förslag .har 3 st tankar .ska jag ha en med svart rand eller ska jag använda nos tanken och bara lacka underfästet till baklyktan ..Någon ?
Uploaded with ImageShack.us <!-- </EdIndex> --></div>