Sida 7 av 16
Postat: 12 jan 2011, 08:47
av alf-johan
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nu vart det ännu maffigare

<!-- </EdIndex> --></div>
Postat: 12 jan 2011, 13:19
av Grannen
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Snyggt jobbat och fin passform på motor och rör. gratulerar redan nu för detta
blir kanonbra. <!-- </EdIndex> --></div>
Postat: 12 jan 2011, 19:56
av Sura
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Så nu måste jag snart göra en koppling till dig oxå
En Sachs 32 krök som insug...........

<!-- </EdIndex> --></div>
Postat: 13 jan 2011, 08:26
av selma
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Sura skrev:Så nu måste jag snart göra en koppling till dig oxå
En Sachs 32 krök som insug...........

Ha ha,ja gärna

Skickar ett pm <!-- </EdIndex> --></div>
Postat: 13 jan 2011, 13:31
av dr.novolette
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Sura skrev:Så nu måste jag snart göra en koppling till dig oxå
En Sachs 32 krök som insug...........

huvva vilka kulörer riktigt -80 tal

<!-- </EdIndex> --></div>
Postat: 18 jan 2011, 20:25
av selma
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Lite insugspyssel idag,nästan färdigt.
Förstärkt koppling beställd av Sura(för riviga starter

)
Börjar bli sugen på tank o kedjeskydd nu,får nog ringa min lackpolare och kolla om han fått tummen ur
Det är ju lite märkligt har man alla prylar hemma då går det segt,saknar man något är man toksugen.....

<!-- </EdIndex> --></div>
Postat: 21 jan 2011, 19:25
av selma
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Insug klart,blev en krokig historia...

Förgasaren m tillbehör anländer på måndag.
Tank är pg,börjar närma sig uppstart..
Fortfarande Januari,känns som vinterprojektet gått lite för fort.
Man får nog börja fundera på nästa projekt.....
Det är ju som Lego,kul att bygga tråkigt när det är klart
Uploaded with
ImageShack.us <!-- </EdIndex> --></div>
Postat: 21 jan 2011, 20:13
av S_Compakt
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vilken klass på insuget
Eh... vad kostar en sånt

<!-- </EdIndex> --></div>
Postat: 21 jan 2011, 21:40
av Rexxy
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Snyggt insug.
Men knappast optimalt för effektens skull.

<!-- </EdIndex> --></div>
Postat: 21 jan 2011, 22:06
av selma
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Rexxy skrev:Snyggt insug.
Men knappast optimalt för effektens skull.

Man får ett härligt bottendrag med långt insug,tror inte man tappar någon effekt på dom här varvtalen ca 11 000.Mina två andra med krokiga böjar skenar på så det räcker.Men helt klart för maxeffekt är nog kortast möjliga att föredra,men nu snackar vi nog 14-15 000 varv.
Å det lär inte denna varva......

Det räcker nog för termos utflykter

<!-- </EdIndex> --></div>
Postat: 21 jan 2011, 23:31
av Mattias-M
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ujujuj vilken klass! <!-- </EdIndex> --></div>
Postat: 21 jan 2011, 23:33
av Raketaren
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->så sant..

ruskigt snyggt å blankt..

<!-- </EdIndex> --></div>
Postat: 21 jan 2011, 23:37
av PipaZ
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Mäktig! <!-- </EdIndex> --></div>
Postat: 22 jan 2011, 07:38
av Lasse väss
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Oj oj...

Så fantastiskt snyggt

<!-- </EdIndex> --></div>
Postat: 22 jan 2011, 08:48
av Sura
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag byggde likadant på min 1209:a men jag tyckte att förgasaren tog för mycket plats där jag vill ha benet när jag kör...
Så jag gjorde bara en lång böj så förgasaren hamnar så nära ramen som möjligt.
Du har ju dessutom ett lyfthandtag som ställer till det lite.
Men snyggt och stiligt som allt annat blev det !
Nää, nu måste jag till garaget och tillverka din koppling ! <!-- </EdIndex> --></div>