Compacten
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->angående kolven jag funderade på, så missade jag att du hade honda kolv 
men har du fortfarande 4mm spacer även fast du inte använder k50 kolv?? har för mig att det var du som använde k50-kolv en gång i tiden??
tack på förhand!
mvh mocklarn <!-- </EdIndex> --></div>

men har du fortfarande 4mm spacer även fast du inte använder k50 kolv?? har för mig att det var du som använde k50-kolv en gång i tiden??

tack på förhand!
mvh mocklarn <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Har inte gjort nått åt den, men jag fick en sekund över i kväll så jag tog en liten provtur, tänkte snyta ur den ordentligt! Ja den gick ruggigt bra (en stund) med tanke på att avgassystemet är helt fel och kopplingsslir 
Vet inte hur fort det gick (88 km/h på cyckeldatan) men det varvade friskt å tårarna rann, saktade ner till ca 50 och sen GNYP!
jo ett varmnyp 
startade snällt direkt efter, inga missljud eller konstigheter men puttrade lungt hem igen (ingen lust att styra den 5km).Vet inte varför den går så varm, över 100 grader längst bak på dämparen
kommer att skruva dit en 75cc 3-vxl EKF så länge, tänkte ju få köra den på raketrallyt! <!-- </EdIndex> --></div>
Pierre skrev:Esso hur går det med compacten går den bra nu

Vet inte hur fort det gick (88 km/h på cyckeldatan) men det varvade friskt å tårarna rann, saktade ner till ca 50 och sen GNYP!

startade snällt direkt efter, inga missljud eller konstigheter men puttrade lungt hem igen (ingen lust att styra den 5km).Vet inte varför den går så varm, över 100 grader längst bak på dämparen

kommer att skruva dit en 75cc 3-vxl EKF så länge, tänkte ju få köra den på raketrallyt! <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Bidde ingen EKF, för lite tid
bytte allt i vxl-lådan å slängde dit en så kallad 60 kubikare på 2-petarn i stället! Lådan funkar perfekt nu 
men det där värsta köpetrimmet GAAA vilken katastrof
ja ja kopplingen slirar inte i alla fall
Det får duga tills jag får tid att testa Honda cyllen igen. <!-- </EdIndex> --></div>

ja ja kopplingen slirar inte i alla fall

<!-- </EdIndex> --></div>
vad är art nr på insugningsröret? vad är priset?tompa skrev:Här har johan hittat ett bra insugsrör på jofrab
http://www.petrolheads.se/moppar/dambrux/PICT0024.JPG

vilket trim är en katastrof? är det en ny eller gammal 60cc? <!-- </EdIndex> --></div>
Esso skrev:Bidde ingen EKF, för lite tidbytte allt i vxl-lådan å slängde dit en så kallad 60 kubikare på 2-petarn i stället! Lådan funkar perfekt nu
ja ja kopplingen slirar inte i alla fallDet får duga tills jag får tid att testa Honda cyllen igen.
vilket trim är en katastrof? är det en ny eller gammal 60cc? <!-- </EdIndex> --></div>
Varför inte fråga Johan själv, på hans hemsida som det länkas till <!-- </EdIndex> --></div>mocklarn skrev:vad är art nr på insugningsröret? vad är priset?tompa skrev:Här har johan hittat ett bra insugsrör på jofrab
http://www.petrolheads.se/moppar/dambrux/PICT0024.JPG