Gratulerar till nyförvärvet. Jag gillar de här Crescent mopederna och gärna med pedaler. En enkel, stabil och rejäl moped utan krims-krams och lull-lull och som tål det mesta. Egentligen behöver det inte vara mer än så.
Jag såg inte annonsen. Hur mycket begärde de för mopeden?
Tack! Jag gillar dessa modeller skarpt jag också. Tacksamma att renovera om man vill då det nästan inte är nåt krom på dom.
Det var ingen annons. En bekant hade den på Tradera men fick inga bud så han avslutade auktionen i förtid. Sen fick jag erbjudande om att köpa den
Utropspriset var 1000. Konstigt att ingen bjöd på den
Nåväl, jag får väl hem den till veckan skulle jag tro. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->JAjag tycker det 800 kr och fri frakt hem +2 däck med vit sida,saknar bara skydden på svingen tror nor den är ganska ovanlig fot växel. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->800 SPÄNN!! Då förstår jag att jag inte hann se den på marknaden.
Den kallas 1279-1 eftersom den har fotväxelkonverteringen. Det är inte alltför vanlig faktiskt.
Vilket kanonpris, grattis till en lite udda modell av en populär moppe! <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Baklyktan är en vanlig fyrkantigt släplykta ,den ska ersättas med något ur hyllorna.Krokigt kopplings handtag för sökte jag rikta men det höll inte får leta ett sådant ochså. <!-- </EdIndex> --></div>
Det här är egentligen inte mitt ämne men jag tror det om det är en Crescent. Om det varit en gammal Monark så är nog svaret nej. När det sedan blev MCB så hämtade man säkert från båda märkena eller kanske "de tre märkena" eftersom även Husqvarna mopedsektion ingick i koncernen. <!-- </EdIndex> --></div>