<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja men se där och Raketaren syns mittemellan oss.
Bilden säger allt, påbyltad så man knappt kan röra sig men glad ändå.
Jag tror jag hade tre jackor och en tröja Det var ju kallt.. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Mig hade dom regisserat bort dom ville nog bara ha ett fint kort på den fina motorn i stummisramen hihihihi hälsn cobra <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->he-he ja det var ju tur att mina *stövlar* inte syntes på fotot i allafall..
funderar lite på vad Mona försökte dölja på fotot..hon ser ut att försöka hålla tillbaks ett skratt.. <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
S_Compakt skrev:Det är riktigt.. Själv åkte man ju bil upp i år
Men det var nog många som blev förvånade att du faktiskt hann få ihop en moppe till 2011.............
Hehe ... den är inte klar än , och nu blir det ett annat bygge inför 2012 , ska även pria en renovering av Champen i vinter .. blir helt original med blinkers och allt .. har även en fet originalsadel <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Blinkerslåda ligger det en här, som jag inte behöver, så ett vettigt bud så kan den byta ägare <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kräver att man svetsar samt kapar bort gamla örona men det spelar väl ingen roll det är väl ingen som monterar dit en sachsmotor när det är zundappfästen på <!-- </EdIndex> --></div>