<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->En gammal tumregel när man ska ladda ett tomt blybatteri är väl att laddarens maxström ska vara 10% av batteriets Ah-styrka. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ja vet det blev lite mycket amp. men batteriet va dåligt redan innan. men om man ladda 12 amp så tog det laddning bra. tanken va o ladda 20-30 min. inte 5 dagar <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Fick in en Subaru -08 på jobbet häromdan med knackande måtår, den hade gått 16000mil, motorn var i så dåligt skick så att en utbytes fick fixas Serviceboken Fanns knappt nån olja kvar, det som fanns var nypåfyllt (Ny olja blandad med tjära)
Detta är stiften: dessa ser knappt använda ut efter 6000mil
dessutom olika stift
SÅ sköter man en dyr bil <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->har forumet legat nere?. har inte varit inne sedan i måndags o det finns ju inga nya inlägg knappt:-) <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jobbigt. jag som satte mig med 2 rykande gorbys o ett glas koöl o tänkte läsa lite. hann ju knappt en halv gorbys innan jag läst allt <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->På jobbet sa de att jag hade varit så effektiv i 2 dagar, att det märks så tydligt att forumet legat nere !!!! <!-- </EdIndex> --></div>
Dakota 66 2 st, 67, 76
Dakota 72, 74 Guld
Dakota 79 660 mil
Alabama 75 280 mil
MC 50 66
Monza M 50, 3 C
Magnum Vit
Sears sabre 400 miles
Dakota 3000
Monza 4 speed 84 397 mil
Racing 74
Colorado Gul och rödbrons
Velux 67
Maxi 79, 90, 90
M125 70
Alabama ljusblå 1962
Nevada 80 röd,
Puch Trail 50 cc 70-talare
Dixie 1963
Mexico 1968
Arizona 76
Montana L
M-50
Zündapp 517 71
Yamaha DT 89
Caddylasse skrev:På jobbet sa de att jag hade varit så effektiv i 2 dagar, att det märks så tydligt att forumet legat nere !!!!
Haha, jag är skyldig till att ha fördärvat arbetsmoral i mopedsverige!
Hmm, du kan ju bli Ingemar Stenmarks efterträdare.
När han stod på startlinjen på sjuttiotalet så stannade ju hela Sverige vid direktsändningarna.
Han borde varit sponsrad av Radiohandlarnas Riksförbund istället för av skidtillverkarna... <!-- </EdIndex> --></div>