<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Stummisen var onekligen fin, saknade endast tanklocket o bakljuskåpa resten
fanns ju dithängt för fotot.
Månne vad glegget är som har runnit efter svänghjulskåpan?
Ett fint renoveringsobjekt helt enkelt, grattis till dig som köpte <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->nää den där var ju körklar! Han höll bara på att byta glödlampa medans grabben tankade, men grabben var tvungen att springa in efter en trasa för att han spillt 2taktsolja på motorn då passade gubben på att fota..så var det! <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette skrev:nää den där var ju körklar! Han höll bara på att byta glödlampa medans grabben tankade, men grabben var tvungen att springa in efter en trasa för att han spillt 2taktsolja på motorn då passade gubben på att fota..så var det!
Ja vissa har ju fantasin i behåll. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hadde en stummis med paket hållare ifram var livsfarlig på krokiga småvägar annars jävligt bekväm men jag bytte den mot att jag fick en till parkering på tomten <!-- </EdIndex> --></div>
stockis-70 skrev:Hadde en stummis med paket hållare ifram var livsfarlig på krokiga småvägar annars jävligt bekväm men jag bytte den mot att jag fick en till parkering på tomten
de va att ett dumt byte de du. hade gärna fixat den parkeringen. hihi <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nu har jag lagt ut en del NOS delar på tradyra så ni kan ju kolla igenom min försäljnings lista <!-- </EdIndex> --></div>