Slåss om flest inlägg tråden..(alt. skitsnackstråd..)

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
S_Compakt

Inlägg av S_Compakt »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Började stirra om på that 70s show ifrån säsong ett
Red är fn oslagbar <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
zappafan
Forumsponsor

Inlägg av zappafan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->...Foot up your ass... :nod: <!-- </EdIndex> --></div>
Idrott luktar svett - Sport luktar bensin..
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Conrad Engström skrev:Jag har tillverkat min själv. :D Den går tom att svetsa med. Rippelfri likström.

:wink:
Bild <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Min favorit serie genom tiderna är faktiskt: Seinfeld
Det tar några avsnitt innan man är inne i det och uppskattar humorn. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Pop

Inlägg av Pop »

Raketsport skrev:Min favorit serie genom tiderna är faktiskt: Seinfeld
Det tar några avsnitt innan man är inne i det och uppskattar humorn.
ojoj, precis som jag brukar formulera för folk som inte förstår sig på seinfeld. men när man har fastnat för det, så är det som heroin.

minns min första gång jag tittade på seinfeld och tänkte "vad är det här för skit som går varje jäkla dag?!(på den tiden gick det dubbel avsnitt varje dag kl 19:00) aja, fan ger det en enda chans, kollar ett avsnitt, gillar jag det så är det ju bara bra"... och så fastnade jag direkt, nu har dom flesta av mina vänner även tagit smak... ojoj, så bra grejer <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
SachsMekarn

Inlägg av SachsMekarn »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Mac Gyver klarar allt! 8) <!-- </EdIndex> --></div>
S_Compakt

Inlägg av S_Compakt »

Pop skrev:
Raketsport skrev:Min favorit serie genom tiderna är faktiskt: Seinfeld
Det tar några avsnitt innan man är inne i det och uppskattar humorn.
ojoj, precis som jag brukar formulera för folk som inte förstår sig på seinfeld. men när man har fastnat för det, så är det som heroin.

minns min första gång jag tittade på seinfeld och tänkte "vad är det här för skit som går varje jäkla dag?!(på den tiden gick det dubbel avsnitt varje dag kl 19:00) aja, fan ger det en enda chans, kollar ett avsnitt, gillar jag det så är det ju bara bra"... och så fastnade jag direkt, nu har dom flesta av mina vänner även tagit smak... ojoj, så bra grejer
Min favorit också ,köpte faktiskt stora boxen , fast jag hade alla delarna i datorn "xvid"

Kan reka Curb Your Enthusiasm på svenska " Simma Lugnt Larry"
Där huvudpersonen spelar sig själv och är den riktiga personen som George Costanzas rollfigur speglar på <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
zappafan
Forumsponsor

Inlägg av zappafan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Såg faktiskt första svängen Seinfeld gick i SVT 1 (på lite sen udda tid) måste varit kring 1990 då körde dom bara 1 säsong tror jag & sen tog det nästan ett år :wtf: ,innan det sändes nya säsonger å blev populärt, så nog kan det gå trögt för serier att etablera sig i början innan folk fattar... :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Grannen

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Seinfeld tillhör även en av mina favvoprogram, fast jag föredrar faktiskt
alla matprogram där världens proffskockar lagar till något kulinariskt gott. :idea:
Ser med fördel nått med humor då jag slötittar.
Frun kollar på medium,det okända,mm mm skit om sånt okult :shock: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Braxmatte
Forumsponsor

Inlägg av Braxmatte »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kollade lite på medlemslistan

I dec ökade antalet med 47st
I januari ökade vi med 66st

Och nu har jag skrivit 2000 inlägg :shock: <!-- </EdIndex> --></div>
Ordförande i Hallstamoppers :D
Användarens profilbild
zappafan
Forumsponsor

Inlägg av zappafan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja du har ju börjat "Tjöta" mer & mer... :wink: (som dom säger i Gööötebörrg..) <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
pangerva
Forumsponsor

Inlägg av pangerva »

Braxmatte skrev:Kollade lite på medlemslistan

I dec ökade antalet med 47st
I januari ökade vi med 66st

Och nu har jag skrivit 2000 inlägg :shock:
Inte fler? :sorry:
Men å andra sidan har du varit med i 1000-klubben ett bra tag. slider_score.gif ja 10x10x10 = 1000 :D <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
Användarens profilbild
NRoos

Inlägg av NRoos »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Sökte lite försiktigt efter en topplockspackning till bilen och kollade på skruvat. Man blir lite misstänksam om man får det som är på bilden

http://www.skruvat.se/Packningssats-topplock-Sotningssats-P10486.aspx <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
pangerva
Forumsponsor

Inlägg av pangerva »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->På frågan varför du inte köper original från Volvo svarar väl du som vissa andra:
-det är för dyrt.

ny fråga:
-vad kostar det där då?

då kommer oftast svaret:
-det vet jag inte.

Köp originaldelar (då menar jag originaldelar och inte vissa som säger att de säljer originaldelar bara för att de köper från en tillverkare som är leverantör till någon inom bilindustrin) så vet du i alla fall att du får rätt och riktiga grejor. Dessutom är det inte alltid dyrare eller så är ofta skillnaden liten.

Jämför gärna med tråden om topplockspackningar till mopparna. Och hur det är med dessa vet du ju när du läst.

Original finns det bara en av. <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
Användarens profilbild
Braxmatte
Forumsponsor

Inlägg av Braxmatte »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det NRoos menar är att det som är på bilden inte alls passar volvo B20 motorn
Bild

Så här ser den rätta "sotningssatsen" ut
Bild <!-- </EdIndex> --></div>
Ordförande i Hallstamoppers :D
Skriv svar