Ps. är den av årsmodell -64 eller är den såld från butiken -64'a? <!-- </EdIndex> --></div>
Då har det trillat av då?Snurbo skrev:Helt orörd, saknas kedjeskydd ( Undre ),
Patrik skrev:Då har det trillat av då?Snurbo skrev:Helt orörd, saknas kedjeskydd ( Undre ),
Mvh Patrik
blev erbjuden 2 stycken jag med, men avstod - pank....haha <!-- </EdIndex> --></div>a@westman skrev:köpte 2st k50 till i söndags. fick dom för 500kr
eller det var väll ca 1,5k50. men det var med 5 backar med delar sådet ska nog gå o få ihop 2 moppar med lite hjälp från mitt eget lager
herdware skrev:Dan L: Det vore fantastiskt trevligt om du hade det.
Så där ser randningen ut på framhjulet. Är förstås inte helt 100% att det är original då jag inte kan något om Autopeder. Hur som helst står det 26" på däcket, så det är ingen 24-tummare. Eftersom ingen emotsagt mig så utgår jag nu ifrån att det är en NV 115.
Är det någon som vet hur många kugg det ska vara på bakdrevet?
Hur många kugg ska det vara på framdrevet? Så vet jag om det stämmer eller inte. Lika bra att kolla upp sånt här nu.
musköchrister skrev:
Uploaded with ImageShack.us
undrar om det är nåt fel,så man måste gå till doktor. imorse 05.30 åkte frugan och jag hemifrån till eksjö sen vidare till torsås sen till roger ÖT :s polare i kalmar,sen hem.102mil senare hemma 20.00