värdet det är ju dock bara en moppe om än ovanlig så vart går gränsen men cool var den
vill ha.

Ja och har man fått ett "bud" på den summan så borde man sålt fort somJohan Lat skrev:Det är ju vad han begär för den, varför säljer han den inte för det då
Jadu Christer.. Någon skrev här på forumet att de måste ha rymt många psykfallmusköchrister skrev:http://www.blocket.se/uppsala/Monark_Cr ... ?ca=11&w=2
det är väl som den här som las ut första gången för 5000:-. jag ringde efter nåra timmar och den fanns kvar.så vi bestämde att jag skulle komma dan efter,då kläcker han ur sig att han ju hade bud på 17000:-. då sa jag att det inte var intressant. sen om det var dan efter kommer den ut för 10000:-.och den står fortfarande kvar. konstigt att han inte sålde den för 17000:- när han hade bud på det
Det kan nog stämmaCalleberg skrev:"Har ett bud sedan tidigare på 50 000"Jo, eller hur
Kan du inte bara hämta hem cykeln då, du är ju ägarenHSE skrev:Nå ja. Bud per telefon kan man alltid få. Men om köparen dyker upp saknar han ofta pengar och vill dela på beloppet, det är i alla fall min erfarenhet. Släppte en gång en NV rödmyra till en kille som tjatade så förskräckligt, behöll besiktningsinstrumentet tills jag skulle få resten av pengarna. Har kvar det än så jag står väl fortfarande som sista ägare i något arkiv. Hörde ryktesvägen att polisen senare tog killen när han körde utan skyltar, hade nog blivit billigare om han betalat mig
Vad trött man blir på sådana säljare...musköchrister skrev:http://www.blocket.se/uppsala/Monark_Cr ... ?ca=11&w=2
det är väl som den här som las ut första gången för 5000:-. jag ringde efter nåra timmar och den fanns kvar.så vi bestämde att jag skulle komma dan efter,då kläcker han ur sig att han ju hade bud på 17000:-. då sa jag att det inte var intressant. sen om det var dan efter kommer den ut för 10000:-.och den står fortfarande kvar. konstigt att han inte sålde den för 17000:- när han hade bud på det
Om jag redan hade köpt allt annat fränt här i världen som t.ex eget hangarfartyg , eget harem och en Camaro RS från 67, först då skulle jag kunna tänka mig att lägga 50 tuss på en skitful moppe.kejsaren skrev:Det kan nog stämmaCalleberg skrev:"Har ett bud sedan tidigare på 50 000"Jo, eller hur
Det var en kille här och köpte en motor av mig häromdagen, Verkade vara en inbiten mopeddåre, inte som oss andra![]()
Han sa att han bjudit 50+50 för två mopeder i Lönsbodatrakten,
en Weekend Cross och en italienare som jag inte kommer ihåg namnet på, säljaren ville dock inte sälja för det priset.
Men det är väl egentligen inte så konstigt, varför skulle inte nån vilja ge 50 för en Weekend cross när man kan ge 75 för en Rush?
Personligen tycker jag båda ser fördjävliga ut, men ändå riktigt fräna