Raketaren skrev:det är nog ingen risk att min fina tvåtaktssaab byts bort...
trots att den korngula 2000 är rätt högt på önskelistan... men trubbisen och jag är ett sammansvetsat team numera..
Ehrrmm, den där kombin
tyvärr det är ju för sent nu bilen är ju såld och hämtas till veckan... så det går ju inte heller..å ena sidan hade det blivit en del iemellan också sålde ju inte saab 95 an för bara 11000.. fick ett bud på den som jag inte kunde motstå..
trots att den korngula 2000 är rätt högt på önskelistan... men trubbisen och jag är ett sammansvetsat team numera..
Ehrrmm, den där kombin
tyvärr det är ju för sent nu bilen är ju såld och hämtas till veckan... så det går ju inte heller..å ena sidan hade det blivit en del iemellan också sålde ju inte saab 95 an för bara 11000.. fick ett bud på den som jag inte kunde motstå..
Härligt! Den var ju stenhård även om det var lite plåtjobb på den Jaja, sälj nåt mer så kan du köpa min 2000
Ehrrmm, den där kombin
Härligt! Den var ju stenhård även om det var lite plåtjobb på den Jaja, sälj nåt mer så kan du köpa min 2000
jo det var ju en härligt udda bil..men tyvärr blev det för mycket besvär att ha den kvar när man inte har nåt garage att ställa in den i..dock kul att den stannar kvar i ö-vik och att nya ägaren ska fixa till den å ge den ny lack.. så det får ju räcka med "trubbisen" och mopparna som det ju går att ha under tak...
ska kolla om jag kan avara nåt annat...skulle va kul med en korngul 2000 igen..