<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag hann bara prova lite igår men rätt färg är på väg fram. Får se om man hinner fortsätta på måndag går det helt åt fanders kan man ju alltid lacka om mopeden.
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det var sista gången som vi ser den Scanian, nu får norrköpingsborna beundra den i fortsättningen. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->I dag sitter jag i solen och skissar på ett Pergolabygge på den obebyggda delen av altanen, där väggstegen satt kommer en altandörr ut från sovrummet inom kort Har lite svårt att bestämma mig, men upp mot 7.00 x 3,80 m kan det bli kommer även att inkludera en utedusch
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tjusigt kejsarn det ser ut som riktig cylinderborrning som man skickade iväg cylindrar till förr men nästan bättre här för du gör cylinderfoten så fin.
Du är verkstadskille förstår jag?
Är det en fräsmaskin med vinkelhuvud och enskärig borr du använder? <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Aha... Jag blev vilseledd. Fräsen används endast som visningsbord...
Men man borrade faktiskt cylindrar förr istället för att svarva som många tycks göra idag.
Skulle det inte gå att använda en fräs med vertikalhuvud för det finns väl även matning i bordets höjdriktning eller gör det inte det? <!-- </EdIndex> --></div>