Monark Senior 1709 - SÅLD

Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Monark Senior 1709 - SÅLD

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->SÅLD!

Bild

Bild <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->men..varför..? dom är ju så coola! <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det var eg. min lillasysters moppe som blev kvar här hos oss och vi hade inte plats för en sådan stor och otymplig moped. Den var t.o.m för bred för att komma in genom moppestallets dörr. Så tyvärr fick den ett nytt hem. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Mycket trevligare att säga Nytt Hem, än ny ägare, kul , Härligt :D <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
Användarens profilbild
Sura
Kontakt:

Inlägg av Sura »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Min fd Monark Senior är till salu nu om någon är sugen på en.

http://www.blocket.se/vastmanland/Monark_Senior__59_21504679.htm?ca=9&w=1&last=1

Tanken var att sätta på en 80cc EKF på den när jag var ägare till den, men jag insåg att jag inte skulle överleva särskillt länge då :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
Vinnare av backtävling i E-tuna 80cc & Hallstas 60 & 80cc 2016 ;)
bodda

Inlägg av bodda »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->kan ju vara bra att ha lite självbevarelsedrift :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->utan senior missar ni ju 3hjuls dagen he he.. här kör vi lite olika teman
tex påhängarträffen, enpetarmötet, kompaktslaget, monarpedrundan, osv..

ja polaren är ute efter en trike men han är så fattig just nu han har slösat på så många moped projekt. :oops: men själv jag är djävligt sugen på att veta hur bakre hjulupphängningen ser ut.. för jag har en ratsenior som stått i skogen i 20år men dom har kapat sönder baksvingen / gummisnodds upphängningen så jag vet inte hur det ska se ut
så om ngn har ett par foton vore jag en lyckans man! <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det här är den enda bilden underifrån som jag har kvar.
Bild

Bild

Bild <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Alabamamannen

Inlägg av Alabamamannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Sparka du på den som ligger dr.novolette :cry: Men jag har funderingar på att sälja ena njuren så då kanske jag får loss lite pengar till en Senior :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Alabamamannen

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har vissa funderingar på att sälja min Compakt 1252 men det är ju så svårt att skiljas från sina älsklingar :cry: <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->men inte ska de vara så svårt att skiljas från den fulingen he he..
jo nu är det bäst du tar å skaffar en trike! du vet.. det är bättre balans på dom.. Men förresten har inte du en sån där partner.? Den kan du ju ta på trehjulsdagen :D <!-- </EdIndex> --></div>
Alabamamannen

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Just ja! En sån har jag ju :shock: Hade nästan glömt det...Tur att du håller rätt på mina älsklingar :D <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tack för bilden raketsport! men synd att fotot inte var från den högra sidan.
det är det där röret jag inte blir klok på.. Bakaxeln kan ju inte bara sitta med ett runt rör instucket i svingens runda rör å hållas fast med hjälp av klämbultar typ sadelstolpe. Det måste ju bryta nåt hiskeligt om man kör i en grop m. ena bakhjulet.. :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Alabamamannen skrev:Just ja! En sån har jag ju :shock: Hade nästan glömt det...Tur att du håller rätt på mina älsklingar :D
men den älsklingen är riktigt uugly.. <!-- </EdIndex> --></div>
Alabamamannen

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nä nu jä..... :evil: vet att du är sugen på den 8) <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar