Transportcykel nr 460

HG73

Transportcykel nr 460

Inlägg av HG73 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hej! Jag måste avyttra min Monark Transportcykel nr 460 -57 pga platsbrist! Annons finns ute på blocket nu.

Pris=bud <!-- </EdIndex> --></div>
56:an
Forumsponsor

Inlägg av 56:an »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Den där skulle jag hemskt gärna vilja ha :D , synd avståndet är så långt.... :(

http://www.blocket.se/dalarna/Transportcykel__Flakcykel_42451731.htm?ca=6&w=1&last=1 <!-- </EdIndex> --></div>
cobra karlsson
Kontakt:

Inlägg av cobra karlsson »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Fan H G har du tocka gräjer ståendes <!-- </EdIndex> --></div>
HG73

Inlägg av HG73 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jodu cobra! sugen? perfekt att sova i! <!-- </EdIndex> --></div>
Forumsponsor

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Köp den :!: :idea: :D <!-- </EdIndex> --></div>
HG73

Inlägg av HG73 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har fått en massa mail om denna, men vad är ett rimligt pris? jag har inte en susning, men nån krona borde den ju vara värd! <!-- </EdIndex> --></div>
Forumsponsor

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Om du funnits inom 10 mils radie från mig och om jag hade haft pengar hade jag bjudit dej 2000 kronor för cykeln.

Sen är det upp till dig och säja om det var för lite. :D

Hade jag själv haft den cykeln hade den saknat prislapp helt och hållet. :wink:

Kan det vara till någon hjälp? <!-- </EdIndex> --></div>
cobra karlsson
Kontakt:

Inlägg av cobra karlsson »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Källis sålde en på Mellsta för runt 1500 är ju inte direkt lätt trampade dessa farkoster. <!-- </EdIndex> --></div>
Forumsponsor

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Två var åt mej det ja men du måste ha bättre eftersom ni är från samma ställe. :wink:

Tungtrampade ja.... jo det kommer jag ihåg sen tidiga tonåren när jag hade en sån där. Ja, det var visst två tror jag... Det fanns en modell med hjulen under flaket och bladfjädring och det var Monarks också. När jag var tretton-fjorton hade jag en crossJLOmonarped inte så mycket trimmad men det var ett kolvjack. Ibland om lördagarna tog farsan moppen i bakluckan på Anglian och vi for väg till Örvadets crossbana en dryg mil norr om Kalmar men en gång var jag så sugen att funderade hit och dit om jag skulle cykla ut med den på transportcykeln. Sagt och gjort jag baxade upp crossJLOn på flaket och cyklade iväg men upp på krönet på Funkabobacken i norra Kalmar fick jag nog och vände om. Det var sommar, varmt och jag var totalt slut. Uppförsbacken knäckte mej.... :(

Men du är stor och stark tror jag så för dej är det nog inga problem när ni väl kommit överens om priset. :D <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar