<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag tror den bara kom i en kulör.
Men du kan ju inte kalla den gammelrosa, Piratröd heter den ( mycket mera macho) <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->dom tidiga e-typerna fanns väl i fler färger, mandarin och någon till,
men den här modellen har jag alldrig hört om annat än pirat/gammel.......
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Gammelrosa, nej Piratröd hette den
1973 Piratröd (har dock sett en metallblå)
1974 Guldorange, Piratröd
1975 Piratröd
Hade en f50 gaffel på en 73'as e-type ett tag och det blev riktigt bra väghållning. Ska du byta gaffel? <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag börjar med att försöka få ihop F50:an då e-typen redan är körbar. Jag får ta ställning till om jag ska byta framgaffel på e-typen när jag börjar fixa med den. Jag har också hört att väghållningen blir mycket bättre med F50:ans gaffel, så jag får se om jag satsar på körkänsla eller om den skall bli original. Ligger förresten en e-type nu på Tradera, är den färgen original?
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Försök jaga rätt på en gaffel till K50. Påminner om E-type original, men mycket stabilare! <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Inspirerad av Conrads stödtillverkning till en e-type i en annan tråd gjordes ett försök att tillverka ett till F50:an i rostfritt. Fick hjälp på jobbet med TIG svetsningen.
Skall poleras vid tillfälle. <!-- </EdIndex> --></div>