Sida 1 av 1

Tomteparad i Nossebro #2 - 2012-12-15

Postat: 16 dec 2012, 14:58
av P-plats.se
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Då kommer det lite bilder från Tomteparaden i Nossebro.

Uppställning i snön:

Bild


Tomte på en riktig "moped":

Bild


Perfekta vinterdäck:

Bild


Alla bilder finner ni å vår hemsida:
http://www.hjartumsmoppedrev.se/bilder <!-- </EdIndex> --></div>

Postat: 16 dec 2012, 15:08
av Lasse väss
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->:lol: Finfina bilder och en finfin Kreidler :wink: <!-- </EdIndex> --></div>

Postat: 16 dec 2012, 16:54
av alf-johan
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Riktigt fina trevliga bilder, rent och fint i Nossebro :D <!-- </EdIndex> --></div>

Postat: 16 dec 2012, 19:42
av JanneL
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->:cool2: :cool2: :cool2:

hehehe fy fan va sjukt slider_score.gif slider_score.gif <!-- </EdIndex> --></div>

Postat: 16 dec 2012, 21:57
av Raketsport
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->En hel tomtearmé! :D

Bästa foto: tomte med vind i skägget på autopeden <!-- </EdIndex> --></div>

Postat: 17 dec 2012, 00:43
av SachsMekarn
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det såg riktigt kul ut :wink: <!-- </EdIndex> --></div>

Postat: 17 dec 2012, 01:21
av 56:an
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har dom hjälmen under luvan? :oops: <!-- </EdIndex> --></div>