Sida 1 av 2

Vintervurpan Uppsala 2013

Postat: 02 feb 2013, 16:20
av SachsMekarn
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vi blev ett gäng på 4 mopedister från Knivsta som körde dom 2,5milen in till Centrala Uppsala, för att medverka på årets Vintervurpa. Jag tog några bilder som jag tänkte dela med mig av :thumb:

Ett repotage från lokaltidningen: http://www.unt.se/uppsala/veteranmopedister-pa-tur-genom-stan-2255207-default.aspx


Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild <!-- </EdIndex> --></div>

Postat: 02 feb 2013, 16:44
av zappafan
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vintervurpan? vars har ni snön.... :wink: <!-- </EdIndex> --></div>

Postat: 02 feb 2013, 17:02
av a@westman
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
zappafan skrev:Vintervurpan? vars har ni snön.... :wink:
finns nog i diket bara man vurpar ordentligt :lol: <!-- </EdIndex> --></div>

Postat: 02 feb 2013, 17:15
av billykid
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Härliga bilder...SachsMekarn... :thumb: :thumb: <!-- </EdIndex> --></div>

Postat: 02 feb 2013, 17:33
av Raketsport
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Fina bilder verkar ha varit en trevlig körning, men jag tänkte samma som Zappa -Var är snön? <!-- </EdIndex> --></div>

Postat: 02 feb 2013, 17:43
av Puchlasse
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag var där, har fler bilder men jag är på grillfest så det får bli i morgon. Snön är slut,vi har vår här! <!-- </EdIndex> --></div>

Postat: 02 feb 2013, 22:41
av SachsMekarn
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja snön är borta! :sorry: <!-- </EdIndex> --></div>

Postat: 02 feb 2013, 23:16
av HUSQVARNA SPORT
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Fina bilder men som andra var är det vita på backen,såg att det var en norrläning där dåligt före för honom. <!-- </EdIndex> --></div>

Postat: 02 feb 2013, 23:41
av 56:an
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Konstigt... det är mycket mer snö i Kalmar 50 mil söder över... :? <!-- </EdIndex> --></div>

Postat: 02 feb 2013, 23:45
av Raketaren
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jo lite avis är man nog....här finns det äcklig snö så långt ögat når ännu så länge tyvärr... :roll:

nåja hoppas på vår här oxå om några månader.. slider_cheers.gif <!-- </EdIndex> --></div>

Postat: 03 feb 2013, 08:45
av alf-johan
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Lugn Grabbar och tjejer, det kommer mer snö på måndag :D
Fina bilder :D <!-- </EdIndex> --></div>

Postat: 03 feb 2013, 16:11
av SachsMekarn
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kul att ni gillade bilderna :wink: <!-- </EdIndex> --></div>

Postat: 03 feb 2013, 17:51
av Raketsport
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Caddylasse skrev:Jag var där, har fler bilder men jag är på grillfest så det får bli i morgon. Snön är slut,vi har vår här!
Kände minsann igen moppen :D <!-- </EdIndex> --></div>

Postat: 03 feb 2013, 17:56
av Puchlasse
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->KOllade mina bilder, men de såg lika ut som de som fanns, så jag lägger inte in några. Nästa evenemang lär väl bli marknad i Västerås den 2 mars. Men visst längtar vi efter moppevåren och fler körningar. <!-- </EdIndex> --></div>

man skule vart me...

Postat: 03 feb 2013, 21:32
av AkvaristenUppsala
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det verkar ju ha varit ett perfekt evenemang..

Jag skulle varit med om jag visste om det... bor bara 5 min från där bilderna togs. Har det varit några annonseringar på moppe-sajterna?

Vilka var arrangörerna? Hemsida? Tänker inte missa om det blir något nästa år.. <!-- </EdIndex> --></div>