Puch ram sökes!!!
Puch ram sökes!!!
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nu börjar jag få lite panik för att våren kommer & har inte börjat på mitt 4 växlade projekt... jag har enbart motorn så nu skall jag börja kolla efter ram osv. Har nån nåt rullande chassi som tex dakota,florida,ms,alabama m.m så är jag jätte intresserad. Men även lösa delar som ram, tank är av intresse. PMa mig om du har nåt liggandes <!-- </EdIndex> --></div>
Re: Puch ram sökes!!!
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Nevada är inte te å tänka på eller? mvh Patrik <!-- </EdIndex> --></div>Snurbo skrev:Nu börjar jag få lite panik för att våren kommer & har inte börjat på mitt 4 växlade projekt... jag har enbart motorn så nu skall jag börja kolla efter ram osv. Har nån nåt rullande chassi som tex dakota,florida,ms,alabama m.m så är jag jätte intresserad. Men även lösa delar som ram, tank är av intresse. PMa mig om du har nåt liggandes
Please consider the environment before printing this message.
Tjenna Patrik, jag har tyvär inga känslor för just nevada.... tycker det är för nytt i utseendet tyvär <!-- </EdIndex> --></div>
Patrik skrev:Nevada är inte te å tänka på eller? mvh PatrikSnurbo skrev:Nu börjar jag få lite panik för att våren kommer & har inte börjat på mitt 4 växlade projekt... jag har enbart motorn så nu skall jag börja kolla efter ram osv. Har nån nåt rullande chassi som tex dakota,florida,ms,alabama m.m så är jag jätte intresserad. Men även lösa delar som ram, tank är av intresse. PMa mig om du har nåt liggandes
Tjenna Patrik, jag har tyvär inga känslor för just nevada.... tycker det är för nytt i utseendet tyvär <!-- </EdIndex> --></div>
Oki, tänkte väl det var så. mvh Patrik <!-- </EdIndex> --></div>Snurbo skrev:
Tjenna Patrik, jag har tyvär inga känslor för just nevada.... tycker det är för nytt i utseendet tyvär
Please consider the environment before printing this message.