crescentkvalitet

Tips, frågor och allmänt snack.
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor
Inlägg: 5000
Blev medlem: 26 feb 2010, 00:00
Ort: Nymans byhåla Uppland, Svergie

crescentkvalitet

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Dom här Crescentcyklarna köpte jag och min fru 1987 , i dag efter 22 år ser dom lika fina ut , vilken kvalitet, finns det sådan kvalitet i dag, dessa cyklar kostade 1987 1.995:- styck, Vi köpte dom av Herbert Lundins cykel i Uppsala, dom sålde även mopeder och motorsågar, Mopderna dom sålde var nog Crescent på 50- 60 talen. jag tror även att dom sålde Husqvarna , har för mej att min far köpte en Novolette där.
Bild <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
Rolle
Inlägg: 712
Blev medlem: 28 nov 2007, 00:00

Inlägg av Rolle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Mycket fina! <!-- </EdIndex> --></div>
FLAK
Inlägg: 158
Blev medlem: 30 jan 2009, 00:00
Ort: Bergkvara Småland
Kontakt:

Inlägg av FLAK »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Mycket fina cyklar i äkta svensk kvalitet. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor
Inlägg: 5000
Blev medlem: 26 feb 2010, 00:00
Ort: Nymans byhåla Uppland, Svergie

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Såg att det kom upp tokbilder när jag titta de på cyklarna, jag har inte satt in dom , har skrivit om detta till Josefine. :shock: <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Inlägg: 14808
Blev medlem: 26 nov 2007, 00:00
Ort: Västra Pengfors, Vännäs
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Testar att lägga in bild... Ska kolla om det kommer med porr reklam.
Bild <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Inlägg: 14808
Blev medlem: 26 nov 2007, 00:00
Ort: Västra Pengfors, Vännäs
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Om ni ska lägga ut bild GLÖM INTE att kryssa för FAMILY safe annars kan "vuxen material" komma med. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Inlägg: 14808
Blev medlem: 26 nov 2007, 00:00
Ort: Västra Pengfors, Vännäs
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ursäkta för att detta inträffade. Hoppas att ni har överseende och inte tagit anstöt. Tråkigt att sån reklam ska nästla sig in på ett forum där hela familjen ska kunna vistas. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
FLAK
Inlägg: 158
Blev medlem: 30 jan 2009, 00:00
Ort: Bergkvara Småland
Kontakt:

Inlägg av FLAK »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det finns mycket skit på nätet och detta far runt och förpestar lite var stans.
Vi får ha överseende och hoppas på det sexigaste på detta forum kommer att vara detta ifortsättningen.


Bild

Bild <!-- </EdIndex> --></div>
Rolle
Inlägg: 712
Blev medlem: 28 nov 2007, 00:00

Inlägg av Rolle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Håller med FLAK! MCB tänkte verkligen igenom sina reklamer :wink: 8) <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor
Inlägg: 5000
Blev medlem: 26 feb 2010, 00:00
Ort: Nymans byhåla Uppland, Svergie

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det var skillnad sa han som drack bläck, :shock: 8) :D <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
Skriv svar