gamla moppar. Jag börjar med det märke som jag har lite erfarenhet av.
Fastsättning av styret på Zündapp t.om -76: 2 skruvar genom styret!

Dom hade ju en bra lösning fram till att teleskopgaffeln kom. Skulle vara kul å höra hur dom resonerade där.

Ops,där ser man.Jag som varit sugen på en sån modell hela livet,nej en sån skulle jag inte våga åka påHasse skrev:Kan väl vara intressant och få höra vad vi alla har för åsikter om våra
Dom hade ju en bra lösning fram till att teleskopgaffeln kom. Skulle vara kul å höra hur dom resonerade där.
selma skrev:Jag som varit sugen på en sån modell hela livet,
Hasse skrev:selma skrev:Jag som varit sugen på en sån modell hela livet,
Redan på fyllan?
Sachs är bra....selma skrev:Ops,där ser man.Jag som varit sugen på en sån modell hela livet,nej en sån skulle jag inte våga åka påHasse skrev:Kan väl vara intressant och få höra vad vi alla har för åsikter om våra
![]()
Nej jag får forsätta att köra Crescent med Sachsmotorså jag känner mig trygg och säker på mina turer
Är det verkligen ett konstruktionsfel? En olämplig konstruktion för maximal livslängd, absolut, men dom har hängt ihop länge. Hur lång livslängd kan tillverkaren ha räknat med på mopparna? Tio år? Att man har rostproblem efter 3-4-5 gånger den tiden behöver inte vara ett konstruktionsfel då...Puchlasse skrev:...men ändå ett konstruktionsfel.