Rat-bike

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
Lordhelmet
Inlägg: 403
Blev medlem: 22 dec 2007, 00:00
Ort: Rundvik

Rat-bike

Inlägg av Lordhelmet »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har fått hem en riktig ratbike idag, nu ska den bara få en riktigt sunkig sadel, en rostig insats fram och lite vajrar mm så anser jag den vara färdigrenoverad, jodå det är en 1140 Sport :D
Bild

Bild <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Inlägg: 14808
Blev medlem: 26 nov 2007, 00:00
Ort: Västra Pengfors, Vännäs
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->:cool2: Råttsoffa och rostreflektor kan vi hjälpa med. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator
Inlägg: 8552
Blev medlem: 08 jul 2008, 23:00
Ort: Bjästa....örnsköldsvik....

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ser ju ut att bli en dräpare av den där 8) hurra har ju fått en kompis med äkta ratbike nu....en med sachs och en med husqvarna kan det bli bättre thumb_up <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Användarens profilbild
pangerva
Forumsponsor
Inlägg: 6840
Blev medlem: 14 maj 2008, 23:00
Ort: Västra Frölunda/Göteborg och (Tjörn)

Inlägg av pangerva »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har också en sån :D <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
Lordhelmet
Inlägg: 403
Blev medlem: 22 dec 2007, 00:00
Ort: Rundvik

Inlägg av Lordhelmet »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Härligt Per, jag har ju hört från säker källa att just 1140:n är den fränaste modellen av dessa(jag har intalat mig själv :D ) Den här har stått under en gran i fyra miljoner år och jag har faktiskt skrubbat bort lite mossa och stalagmiter för att få den rumsren. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator
Inlägg: 8552
Blev medlem: 08 jul 2008, 23:00
Ort: Bjästa....örnsköldsvik....

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->hmmm riktigt synd att du plockade av mossan den räknas som patina på den modellen staff_gemini-1.gif saknas bara ett sabelfäste då på den gammla kryssaren :laserswords: ska kolla med tjejerna om det går att plantera lite svamp i råttsoffan staff_36-1 för att få den att harmonera med det övriga evildevil <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator
Inlägg: 8552
Blev medlem: 08 jul 2008, 23:00
Ort: Bjästa....örnsköldsvik....

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->kul Per att du oxå ger dig in i ratbikegänget :wink: härligt med ordentligt patienterade saker ibland 8) <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Användarens profilbild
pangerva
Forumsponsor
Inlägg: 6840
Blev medlem: 14 maj 2008, 23:00
Ort: Västra Frölunda/Göteborg och (Tjörn)

Inlägg av pangerva »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Åsså har jag ju min 1139 Sport som kanske är till salu alternativt kan tänkas bytas mot något. Har för lite tid :(
Men den är ju inte billig eller slumpas bort.... endast sadeln saknas men den går att tillverka :D <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
ziddan
Inlägg: 74
Blev medlem: 17 okt 2008, 23:00
Ort: Stockholm / Värmdö

Inlägg av ziddan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Stiligt :)

Built to ride e ideen för min moppe också, har bara fixat till det som behövts för att kunna transportera mig ordentligt på den :) <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar