Diverse tankar,zundapp,casal,kreidler,yamaha fs1 mm
Zundapp kompis delar
Lykthus till ks50,sprucket se bilder.
Hmw motor
0706991494

ok ok ser dem som sålda då. hade kanske kunnat krängt min 1185 för inköp av de där fulingarna.carl76 skrev:Jo dom finns kvar,det är en som sagt att han ska ha dom.NiklasHögberg skrev:finns shopprarna kvar? e de el eller dragstart på motorn?? manuell torkare??
Dragstart på den blåa.Torkarna kommer jag inte ihåg,men tror det var eltorkare på den blå.
Ja han har inte varit här med någrab pengar än så ge inte upp.....NiklasHögberg skrev:ok ok ser dem som sålda då. hade kanske kunnat krängt min 1185 för inköp av de där fulingarna.carl76 skrev:Jo dom finns kvar,det är en som sagt att han ska ha dom.NiklasHögberg skrev:finns shopprarna kvar? e de el eller dragstart på motorn?? manuell torkare??
Dragstart på den blåa.Torkarna kommer jag inte ihåg,men tror det var eltorkare på den blå.
kostar ju en slant o åka me så de blir nog dessvärre så att ja behåller 1185:ancarl76 skrev:Ja han har inte varit här med någrab pengar än så ge inte upp.....NiklasHögberg skrev:ok ok ser dem som sålda då. hade kanske kunnat krängt min 1185 för inköp av de där fulingarna.carl76 skrev:Jo dom finns kvar,det är en som sagt att han ska ha dom.NiklasHögberg skrev:finns shopprarna kvar? e de el eller dragstart på motorn?? manuell torkare??
Har nog 4 hjul till den,ska försöka komma ihåg o ta kort imorgon....fredrik_lindq80 skrev:Har du hjul till Zundapp kompisen? Kan du maila foton på dom?
fredrik_lindq80@hotmail.com