<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Än så länge verkar den inte drabbad av "skoterettförbannelsen" som verkar drabba måna skoterettägare fast å andra sidan har jag inte hunnit köra den så mkt än <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Grattis!
Det finns Skoteretter som inte krånglar, så det finns hopp för din. Skoj moppe att köra i övrigt. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Man brukar ju inte behöva klaga på att det är för varmt här uppe men nu får det snart vara nog av värmen Men å andra sidan är det nog glömt i vinter när det är - 35 <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det kan vara så. Men jag gillar inte värmen mår skit då så jag njuter nu.
Det var riktig värmebölja när mopperallyt var i Mariestad och då strula min 1125C och många andras Mopeder. <!-- </EdIndex> --></div>
Raketsport skrev:Grattis!
Det finns Skoteretter som inte krånglar, så det finns hopp för din. Skoj moppe att köra i övrigt.
Tackar!Jag har en skoterett sen tidigare som har ett eget liv.Å andra sidan har den nog inte fått den kärlek en skoterett kräver
Nu är Dr Novolette & rycker i den så vi får väl se <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ja.. eftersom du har tre tycker jag det känns fuskigt..åsså kan vi ju köra ett retrorejs på temat skoterette inom en snar framtid ...bussiga <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ååå..jag förstod det din jåb men den e juu lika mkt jobb som mitt gamla ök. som alla vill man ju slippa jobbet men vi får väl fundera ut nåt.. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ni börjar kunna ha rätt många teman!!
Den vita Skoteretten var fin. Kan man få se större bild på nyförvärvet? <!-- </EdIndex> --></div>