hur viktigt är det att hålla spänningen
-
- Inlägg: 58
- Blev medlem: 13 jun 2008, 23:00
hur viktigt är det att hålla spänningen
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->den bult som sitter i växelkåpan och håller växelwieren sträckt har utslitna gängor vilket gör att det inte går att växla som folk utan växel lägena flyttar efter, är det nån som har nån lösning på det problemet. <!-- </EdIndex> --></div>
-
- Inlägg: 58
- Blev medlem: 13 jun 2008, 23:00
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->min vire är för kort att räcka igenom hela kåpan annars hadde jag kunnat sätta fast mutern på baksidan istället det går ju att kapa höljet men risken är att man skadar själva wiren då. det är gängorna i kåpan och inte i mutern som är skadade. <!-- </EdIndex> --></div>
-
- Inlägg: 58
- Blev medlem: 13 jun 2008, 23:00
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->vad är det för nummer som står nedanför skylten, jag hittar nämligen bara de nummer som finns på skylten. men jag har hört att man måste ha ett nummer för helförsäkring, som det är nu kan jag bara trafikförsäkra min moppe. tänker nämligen ha den som bruksmoped när allt är klart med inställningar och annat. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Ramnumret är det som är instansat i ramen, logiskt eller hur,
numret i plåten är ett produktionsnummer, behövs inte för försäkring. <!-- </EdIndex> --></div>
Skaffa en lite längre vajer dåCrecentaren skrev:min vire är för kort att räcka igenom hela kåpan annars hadde jag kunnat sätta fast mutern på baksidan istället det går ju att kapa höljet men risken är att man skadar själva wiren då. det är gängorna i kåpan och inte i mutern som är skadade.
Ramnumret är det som är instansat i ramen, logiskt eller hur,
numret i plåten är ett produktionsnummer, behövs inte för försäkring. <!-- </EdIndex> --></div>