övrigt

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
Baronen
Forumsponsor
Inlägg: 2031
Blev medlem: 05 sep 2014, 21:34
Ort: Fjugesta

Re: övrigt

Inlägg av Baronen »

disktant skrev:
dt50r skrev:går det ju utmärkt stalka utan upptäckt

:shock:

Bild
Jag läste om det i både Aftonbladet och Expressen! Herrejösses thord! Du får nog ligga lågt ett tag..
Puch Dakota -73/74 Guld, 74cc 4speed
Crescent 1149 Raketarsle -62, 50/3 KFS
Crescent 1134 -59, 50/3 S
Fram M41, 110cc -56
Victoria FM38 -53

RAGNARÖK MK NERIKE
dt50r
Inlägg: 173
Blev medlem: 23 nov 2014, 13:52

Re: övrigt

Inlägg av dt50r »

Lugn det finns fler vita yamaha dt50r än min egen i skellefteå.polisen har ju en . Min är lätt känna igen.jag slutade stalka just innan det blev olagligt.men,det är ju trevligt höra fågel sång medans man kör
Användarens profilbild
Hasse
Forumsponsor
Inlägg: 4294
Blev medlem: 23 jul 2008, 23:00
Ort: Ullånger

Re: övrigt

Inlägg av Hasse »

thumb_up Sådär ja.

Får be om ursäkt thord för min kommentar om envägssystem.
Användarens profilbild
Micke S
Forumsponsor
Inlägg: 5461
Blev medlem: 15 sep 2012, 23:00
Ort: Västerås

Re: övrigt

Inlägg av Micke S »

Hasse skrev:thumb_up Sådär ja.

Får be om ursäkt thord för min kommentar om envägssystem.
Ja nu är det en intensiv dialog :P
Vinnare i E-tuna backtävling juni 2015, 2:a i Hallsta backtävling 2016. Vinnare i E-tuna backtävling juni 2017 och vinnare i Hallsta backtävling 2017. Tvåa i Sura backtävling 2018. Vinnare i E-tuna backtävling 2018
Användarens profilbild
JanneL
Forumsponsor
Inlägg: 3378
Blev medlem: 15 mar 2010, 00:00
Ort: Tärnsjö

Re: övrigt

Inlägg av JanneL »

och väldigt givande :roll:
blyfot
Forumsponsor
Inlägg: 591
Blev medlem: 23 sep 2011, 23:00
Ort: Småland

Re: övrigt

Inlägg av blyfot »

dt50r skrev:Lugn det finns fler vita yamaha dt50r än min egen i skellefteå.polisen har ju en . Min är lätt känna igen.jag slutade stalka just innan det blev olagligt.men,det är ju trevligt höra fågel sång medans man kör
Vem stalkade du medans det var lagligt?
Användarens profilbild
JanneL
Forumsponsor
Inlägg: 3378
Blev medlem: 15 mar 2010, 00:00
Ort: Tärnsjö

Re: övrigt

Inlägg av JanneL »

blyfot skrev:
dt50r skrev:Lugn det finns fler vita yamaha dt50r än min egen i skellefteå.polisen har ju en . Min är lätt känna igen.jag slutade stalka just innan det blev olagligt.men,det är ju trevligt höra fågel sång medans man kör
Vem stalkade du medans det var lagligt?
cocos_acc.gif cocos_acc.gif :lol: :lol:
dt50r
Inlägg: 173
Blev medlem: 23 nov 2014, 13:52

Re: övrigt

Inlägg av dt50r »

ingen .
det var när man körde trimmad 30-moped på cykel och gångbanorna det hände att jag körde bakom fotgängare för att det var roligt se när dom upptäckte att man körde bakom dom i deras egen takt ,det svåra var att hålla balansen i fotgängartakt och sedan köra om då dom sett en .
en trimmad 30-moped lever om normalt sett ,men, jag körde ju med opluggad orginal krök och då blir 30-moppen näst intill ljudlös trotts trimcylinder och trim drev och gjorde 60km/h som mest i hastighet 68dbl på en trimmad yamaha dt50mx av årsmodell 1989 med 60 cubik som utvecklade 3hkr i motoreffekt med 13 kuggars trimdrev och värmetal 8 på ngk tändstiftet ,hann rulla 3.500mil eller 35.000km innan jag blev avstulen den .
svart och röd till färgen var den.
Användarens profilbild
pangerva
Forumsponsor
Inlägg: 6840
Blev medlem: 14 maj 2008, 23:00
Ort: Västra Frölunda/Göteborg och (Tjörn)

Re: övrigt

Inlägg av pangerva »

In falli mediocritatem nec, ignota molestiae repudiandae in mel. Id natum legimus principes mea, vocibus facilisi salutandi est te. Debitis interesset ex pri, eam ea agam fugit corrumpit, ex sit accusamus interesset. An solet labore sea, ad mei stet albucius singulis. Sea in labore electram.

Te singulis persecuti nec. Quo ex sanctus nusquam, ullum sensibus qui no, ad assum euismod eum. Eam novum errem suscipiantur an. Veniam oblique omnesque ne qui, in modus porro pri. Duo cu fugit alterum honestatis, option detraxit hendrerit at mea.

Amet modo per ad, purto voluptua no eos. Elitr nobis an est, civibus salutatus dissentiet eu vix. Pri zril copiosae vituperatoribus et, elitr veniam te sed, ne usu erat possit. Stet tota virtute ut pri. Aperiam minimum sea te, impedit petentium ullamcorper ex sit, id porro imperdiet evertitur cum.

Eller hur?
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
blyfot
Forumsponsor
Inlägg: 591
Blev medlem: 23 sep 2011, 23:00
Ort: Småland

Re: övrigt

Inlägg av blyfot »

Under hösten medelmåttighet heller obekant obehag avfärdade i honungen . Born ledare som läser mina ord facilisi hälsa dig . Den upplupna räntan på det första , jag fick det det korrumperar anklagar av intresse. Havet är ett försök att stå mitt albucius vardera . Electram havet i arbetskraft .
Var och en av er inte förföljd . På grund av detta , Helige stans , något av sinnena , nej , den rostade Performance honom . Det är nytt att missförstå ett företag . Inte alla som kommer indirekt , i första läget ytterligare. Två cu varandra skyr den andra av ärlighet , bort de presidiet titta på min alternativ.
Vägen fram till mainstream , Purto Ingen sortera dem . Elitr oss , eller är , eller medborgarna hälsades licenser fotboll rädd . Den första och smädare av zril lampor , under åren, kommer jag komma till dig : men , det var inte för att kunna använda . All makt till montern först . Sea du öppnar ett minimum , hindrar framställ från ullamcorper kullkastas med ytterligare finansiering .

Tja, inte helt lätt att hänga med men det tycker jag verkar vara normalt i den här tråden :D
dt50r
Inlägg: 173
Blev medlem: 23 nov 2014, 13:52

Re: övrigt

Inlägg av dt50r »

än senn ,det är ju historia nu och på vägen i 45 är det ju omöjligt följa efter nån vad jag vet och avstånden är för stora här uppe i norr för att köra i 30 med en snittfart på 15 om man inte vill campa nånstans ute i ingenstans bland insekterna? så ock på jorden så ock på månen.avstånden är för stora 30km/h här.
dt50r
Inlägg: 173
Blev medlem: 23 nov 2014, 13:52

Re: övrigt

Inlägg av dt50r »

man kan kalla mopeden jag kör för cyborg eftersom den är till häften av metall och resten plast?
Användarens profilbild
selma
Forumsponsor
Inlägg: 2725
Blev medlem: 02 nov 2010, 00:00
Ort: Karlstad

Re: övrigt

Inlägg av selma »

Ho ho,någon hemma ? :lol:
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator
Inlägg: 8552
Blev medlem: 08 jul 2008, 23:00
Ort: Bjästa....örnsköldsvik....

Re: övrigt

Inlägg av Raketaren »

selma skrev:Ho ho,någon hemma ? :lol:

:mutt:
Användarens profilbild
Hasse
Forumsponsor
Inlägg: 4294
Blev medlem: 23 jul 2008, 23:00
Ort: Ullånger

Re: övrigt

Inlägg av Hasse »

selma skrev:Ho ho,någon hemma ? :lol:

Jadå, hela dagen. Har du vägarna förbi så titta in vet ja. Jag har en 1209 ram som du kan dregla över :)
Skriv svar