RADERAS

NiklasHögberg

RADERAS

Inlägg av NiklasHögberg »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->har en gammal ram liggande till 50s ej mkt kvar. de som finns är framgaffel. ej lykthus eller styrplatta. ej sving och tank. framhjul finns kvarkomplett tror ja, lock till verktygslåda finns även pakethållare. e de någon som vill köpa de hela så finns de att hämta i Kristinehamn. ge bud dock ej skambud då slänger ja sakerna. lägger upp ett par foton för er som vill se vad det är. de som e på bilden är vad som finns. har nog bromsskölden till hjulet me fast de finns ej på bilden.

mvh Niklas
Bild

Bild lägger upp en lite dålig bild till har bara mobil kameras o dåligt ljus i min källare.

Bild <!-- </EdIndex> --></div>
Senast redigerad av NiklasHögberg den 08 sep 2013, 10:58, redigerad totalt 1 gång.
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Alabamamannen

Re: 50s

Inlägg av Alabamamannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
NiklasHögberg skrev:har en gammal ram liggande till 50s ej mkt kvar. de som finns är framgaffel. ej lykthus eller styrplatta. ej sving och tank. framhjul finns kvarkomplett tror ja, lock till verktygslåda finns även pakethållare. e de någon som vill köpa de hela så finns de att hämta i Kristinehamn. ge bud. dock ej skambud då slänger ja sakerna.

mvh Niklas
Om du ska slänga grejorna köper jag gärna locket till verktygslådan :) <!-- </EdIndex> --></div>
Amazon_jerka

Inlägg av Amazon_jerka »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har du någon bild på den och vad hade du tänkt dig för pris? <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->kan fota de sen. pris vet ja ej bjud något lämpligt. <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
NiklasHögberg

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->såg på tradera att de har ganska höga pris på såna lock som tidigare har sålts. ska kolla skicket på de ja har o bestämma ett pris. <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
NiklasHögberg

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ska fota hela ramen sen så kan ja lägga upp bild på den. <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Alabamamannen

NiklasHögberg skrev:såg på tradera att de har ganska höga pris på såna lock som tidigare har sålts. ska kolla skicket på de ja har o bestämma ett pris.
Har köpt ett lock på Tradyra nu ,blev inte så dyrt :D <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->okej vad vart priset då?? <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
NiklasHögberg

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->antar de va du alabamamannen som fyndade för 106 kronor. de va ju ett ok pris jämfört va en del andra betalat. <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Alabamamannen

NiklasHögberg skrev:antar de va du alabamamannen som fyndade för 106 kronor. de va ju ett ok pris jämfört va en del andra betalat.
Japp,d va ja mistick_yes.gif <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->hmmmm så de va du som hann bjuda över mig din bandit :wink: var ju tyvärr ej hemma när auktionen gick ut... :? <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
NiklasHögberg

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->då får man gratulera de va nästan olagligt billigt. hehe. får väl sälja de ja har för ngt sånt me. fast de e i lite sämre skick. <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Alabamamannen

Raketaren skrev:hmmmm så de va du som hann bjuda över mig din bandit :wink: var ju tyvärr ej hemma när auktionen gick ut... :?
:sorry: <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar