<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hej!
Har en undran - på mitt växelhandtag finns det två utgångar för vajrar - vad är anledningen till det!? Hur skall det monteras - vore fint om någon kunde ta nåt kort på det samt anslutning vi motor...
Martin <!-- </EdIndex> --></div>
Växelhandtag - sachs 2 v
2:an på ettan
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Som det är nu har jag tvåan där ettan skall vara o tvätom!? Jag har tittat på ett nytt magurahandtag och det hade också två vajergångar!?
Tacksam för svar.
Martin <!-- </EdIndex> --></div>
Tacksam för svar.
Martin <!-- </EdIndex> --></div>
- pangerva
- Forumsponsor
- Inlägg: 6840
- Blev medlem: 14 maj 2008, 23:00
- Ort: Västra Frölunda/Göteborg och (Tjörn)
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Byt utgång så ska det bli rätt.
Ena utgången drar du in ettan med och den andra släpper efter för att få in ettan. Så brukar det vara.
Vissa kan ha dubbla växelvajrar dvs dubbelfunktion med både och men då skiftar man bara vajrarna. Så vitt jag vet inte Sachs. <!-- </EdIndex> --></div>
Ena utgången drar du in ettan med och den andra släpper efter för att få in ettan. Så brukar det vara.
Vissa kan ha dubbla växelvajrar dvs dubbelfunktion med både och men då skiftar man bara vajrarna. Så vitt jag vet inte Sachs. <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
Fifan vad bra
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tack alla allvetare!
Martin <!-- </EdIndex> --></div>
Martin <!-- </EdIndex> --></div>