<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Sleepern börjar bli klar nu (äntligen). Saknar fortfarande lock till verktygslådan och en riktigt fin framskärm men så fort det blir slantar över så.. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jovars efter lite brytarfilande spruttade den igång och spottade direkt upp en liten bit trasig kolvring ovanpå kolven, snacka om diesel. Plockade bort den och kollade ringarna som var hela, alltså hade undertecknad varit slarvig att ta bort den avbrutna ringen efter första cylindermonteringen . Lite knök med växeljusteringen och lite elfippel så är hon redo för semesterturen vecka 31. 50 mil ska väl vara lagom som inkörning tycker jag... <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nu går hon som en sköka men lamporna går sönder så fort man varvar ut, kan jag montera 12 volts lampor eller vad ska jag hitta på, blir dyrt att byta lampor så fort jag gasat lite Funderar på att dreva ett par kugg fram då jag har originaldreven nu och den vill varva ungefär 10 fantasilllioner varv vid toppfart, kör nu dessutom med ICKE ställbart utan med det ursprungliga munstycket från Portugal. Den går braaaa.... <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jahaja, jo 21 watt fram och 3 watt bak, ska prova 15 watt fram istället så den inte går så varm kollade inte watten när jag köpte utan satte bara i den glad i hågen. <!-- </EdIndex> --></div>