Tradera, någon händig snälla hjälp!

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
TolvNollNio
Inlägg: 783
Blev medlem: 26 jan 2015, 20:46
Ort: Nordvästskåne

Tradera, någon händig snälla hjälp!

Inlägg av TolvNollNio »

Vete sme'n vad jag lyckats komma åt för någon inställning men det kommer hela j...a tiden popup-fönster med påminnelser om om 3 minuter kvar till den auktionen går ut 15 minuter kvar till den auktionen går ut osv
Nåt djävulskt irriterande, milt sagt. hate-wall.gif
Är det något tradera infört eller klanten jag som råkat komma åt en inställning som möjligen går att få stopp på?

Förvisso behöver jag få kortat ner hårsvallet, men hade föredragit att inte slita av det i förtvivlan cocos_acc.gif

Hoppas någon har en ledtråd till att få stopp på det.
Blå/vit Monark 1209
F71556
Inlägg: 105
Blev medlem: 09 sep 2019, 19:09

Re: Tradera, någon händig snälla hjälp!

Inlägg av F71556 »

Det kommer på de annonser man har bevakning på så att man inte ska missa budstriden.
Användarens profilbild
Johan Lat
Inlägg: 1190
Blev medlem: 05 maj 2009, 23:00
Ort: Hönö

Re: Tradera, någon händig snälla hjälp!

Inlägg av Johan Lat »

Är det Tradera appen du pratar om antar jag, jag tog bort skiten för jag tyckte det var så irriterande, jag lägger massa grejer i minneslistan men vill inte ha påminnelser ändå. Men det är ju bara att gå in i aviseringar i telefonen och bocka ur pop up från Tradera
Stolt ägare av: Zündapp KS50-68, KS100-68, KS100-67, GTS50(125cc)-73, KS50-74, KS50-76(org), KS50-76(ren), KS50-76WC, KS50-76WC, K80-80, CS50-81, KS50-81, Mustang Mamba-74, Mustang Mamba-76, Crescent Transport
TolvNollNio
Inlägg: 783
Blev medlem: 26 jan 2015, 20:46
Ort: Nordvästskåne

Re: Tradera, någon händig snälla hjälp!

Inlägg av TolvNollNio »

Aussiebob hade svarat något väldigt bra och enkelt, men tycks vara borta nu.

Använder inte appen, gillade som du Johan inte den.
Som du skriver så räcker att ha sparat i minneslistan.
Behöver inte dessa fruktansvärt irriterande popup notiser, otroligt frustrerande ha det dyka upp när man försöker hålla koll i slutet av andra auktioner.

Lyckades för länge sen stänga av deras enerverande mailande om att nu är den och den auktionen snart slut. Det och mail om att någon bjudit över fyllde inboxen så man knappt hittade det man skulle betala och hämta.
Nåväl, nytt försök få stopp på skiten!
Blå/vit Monark 1209
Skriv svar