Vinter bilder

Här kan du lägga upp bilder från mopedturer, museum, rally eller skapa en bildtråd om något speciellt
2takt68

Vinter bilder

Inlägg av 2takt68 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tyckte att det kunde passa med lite vinterbilder från idag när vi tog mopparna och åkte en sväng runt sjön.Fruarna tog en promenad och slöt upp lite senare med korv och kaffe.
En underbar Söndag blev det 8)

Bild Bild Bild Bild Bild <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Härligt att åka ut en fin vinterdag med mopparna :D <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Grannen

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Inte ofta jag blir avunds men nu känner jag suget efter en tur med
någon potent velociped - tyvärr har jag ingen i trafik ännu. :oops: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->HVA lyx 1961. Motorn innehåller Flinta transmission, Flinta vevaxel med ombyggd Suzukivevstake , ombyggd tändning för motsols gång och Hondakolv 40 m.m. Bilden tagen 2010 02.
//Inskickat av L-O

Bild <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Conrad Engström

Inlägg av Conrad Engström »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Raketsport skrev:HVA lyx 1961. Motorn innehåller Flinta transmission, Flinta vevaxel med ombyggd Suzukivevstake , ombyggd tändning för motsols gång och Hondakolv 40 m.m. Bilden tagen 2010 02.
//Inskickat av L-O

Bild
Det gillar jag, när man slöjdar om en del. mefipallina_yahoo.gif <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar