Stockis-70

Original- och bruksrenoveringar samt Custombyggen.
stockis-70
Inlägg: 145
Blev medlem: 24 jan 2010, 00:00
Ort: Ullervad

Stockis-70

Inlägg av stockis-70 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vattenslangsgrönmetallic,18"aphängare 5cm höjd gaffel 3,5hk cyl,14 kugg fram 38 bak. URL=http://upmyphoto.com/img/image.php?imag ... 21_loc.jpg]Bild[/URL]Bild <!-- </EdIndex> --></div>
tompa
Inlägg: 2756
Blev medlem: 07 apr 2011, 23:00
Ort: Nymans Byhåla
Kontakt:

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vet du någon historia på den moppen? <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Leone
Inlägg: 336
Blev medlem: 23 jun 2008, 23:00
Ort: Uddevalla

Inlägg av Leone »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jösses vad fin den var!!! stilren och välgjord :D <!-- </EdIndex> --></div>
stockis-70
Inlägg: 145
Blev medlem: 24 jan 2010, 00:00
Ort: Ullervad

Inlägg av stockis-70 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Historian är den att jag skulle ränsa ett avlopp i en källare,Det står en massa skrot där nere som du kanke måste flytta på har inte hunnit till soptippen,kom ner och där flöt skiten bland gamla hyllor och bänkar började skuva på en bänk men insåg att jag var tvungen att börja bakifrån där stog den!Rensade avloppet städade upp efter mig gick upp och frågade om allt skulle slängas,jepp jag tar moppen så slipper ni räkningen på avloppet. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Kirre
Inlägg: 383
Blev medlem: 07 okt 2008, 23:00
Ort: Kalmar

Inlägg av Kirre »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->slider_score.gif

Häftigt styre och snygg moppe! <!-- </EdIndex> --></div>
Duett_Anders_
Inlägg: 236
Blev medlem: 17 jun 2008, 23:00
Ort: Överum, Västervik

Inlägg av Duett_Anders_ »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Väldigt häftig moped du har! Att folk ens kommer på tanken att slänga mopeder o dyligt.. Det är sorgligt <!-- </EdIndex> --></div>
Agent.007
Inlägg: 164
Blev medlem: 21 aug 2008, 23:00
Ort: Hässelby, Stockholm

Inlägg av Agent.007 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Se där ja! Den gick inte av för hackor... :cool2: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Inlägg: 14808
Blev medlem: 26 nov 2007, 00:00
Ort: Västra Pengfors, Vännäs
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Snyggt!
Jag kan inte klicka upp den första bilden. Är det ok om jag fixar det i ditt inlägg? <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Användarens profilbild
Patrik
Inlägg: 5014
Blev medlem: 28 jun 2009, 23:00
Kontakt:

Re: Stockis-70

Inlägg av Patrik »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Med en liten sådan här [ till så blev även första bilden klickbar.


:)


/ P

stockis-70 skrev:Vattenslangsgrönmetallic,18"aphängare 5cm höjd gaffel 3,5hk cyl,14 kugg fram 38 bak.


BildBild
<!-- </EdIndex> --></div>
Please consider the environment before printing this message.
tompa
Inlägg: 2756
Blev medlem: 07 apr 2011, 23:00
Ort: Nymans Byhåla
Kontakt:

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja det är lite roligare med en historia om moppen, tidigare ägare, fyndskick å så :P <!-- </EdIndex> --></div>
stockis-70
Inlägg: 145
Blev medlem: 24 jan 2010, 00:00
Ort: Ullervad

Inlägg av stockis-70 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Känner inte till den tidigare ägaren,det var hans dotter som städat ut huset ocl skjulet där den hade stått,sen hade hon bara ställt ner det i källaren så länge i ca 2år,jag fick tag i den 11 juni -09,tog hem den i firmabilen och tvättade den,den luktade skit(riktig skit)plus att den var full med duv skit och halm tog loss tanken skjöljde den ren med bensin tog loss förgasaren rengjorde hällde i bensin startade på 3-4 kicken drog in kopplingen la i ettan pang tvärstopp bort med transkåpan isär med koppling tvätta rent i med ny olja en fröjd att köra!!!,körde med den i ett par månader till oktober rev isär och lackade provkörde strax innan snön kom 3 veckor före jul,nu väntar jag bara på att snön ska försvinna,sen ska det ut och åkas har även en monarped-59 som är garage lackad av tidigare ägare får åka på den så länge. <!-- </EdIndex> --></div>
monark 50s
Inlägg: 192
Blev medlem: 20 jul 2008, 23:00
Ort: KÖPING

Inlägg av monark 50s »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Uj uj det stod en tjock svart moped där oxå :shock: :lol: Skitfrän den gröna, fixa ett kort på den spännande röda oxå! den ser ball ut <!-- </EdIndex> --></div>
Pälle
Inlägg: 2954
Blev medlem: 28 mar 2009, 00:00
Ort: Örnsköldsvik

Inlägg av Pälle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Dödsfrän, går den schweinfürt också? :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
S_Compakt
Inlägg: 2958
Blev medlem: 17 jul 2008, 23:00
Ort: Ludvika

Inlägg av S_Compakt »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Riktigt fin , Har en polare som har en nästan identisk förutom färgen <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
zappafan
Forumsponsor
Inlägg: 5189
Blev medlem: 09 maj 2009, 23:00
Ort: Robertsfors - 6 mil norr om Umeå

Inlägg av zappafan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Som gjord för att dra en "Cobra"- burnis... :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Idrott luktar svett - Sport luktar bensin..
Skriv svar