Tråkigt skotta snön från garagetaket ( 50 cm)...

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
Robmic

Tråkigt skotta snön från garagetaket ( 50 cm)...

Inlägg av Robmic »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Passade på rasta PlåtBettan en sväng när jag ändå hade tråcklat mig in i garaget.
Fint väder och lagom kallt här i Västerås. Passerade ett hus på gatan intill där en person hade gjort en halvprovisorisk carport (i höstas) där han ställt sin gamla Porsche under. Idag fanns inte den carporten mer. Låg delvis över Porschen.

PS:Bilderna är på moppen ej porschen...he he...
//Robban
http://img341.imageshack.us/img341/2245/cimg1157.jpg
http://img9.imageshack.us/img9/6308/cimg1156du.jpg <!-- </EdIndex> --></div>
Wiklund

Inlägg av Wiklund »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jääklar den va fin du! :) var i västerås bor du? <!-- </EdIndex> --></div>
Robmic

V-ås.

Inlägg av Robmic »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Norra V-ås. Bilden ljuger lite. Den är lite patinerad (något penseldrag) från föregående ägare och kåpan lite sne och den "äter" hastighetswirar eller så håller mätaren på å ge upp.Men den funkar i alla fall till skillnad från min Skoterett som tenderar stanna lite då och då.
/Robban <!-- </EdIndex> --></div>
Wiklund

Inlägg av Wiklund »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ofan :D själv bor man på klockartorpet :lol: är du medlem i hallsta moppers?

ot: jovars fin var den allt dom ska vara patinerade :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
2takt68

Inlägg av 2takt68 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
dbscrille skrev:ofan :D själv bor man på klockartorpet :lol: är du medlem i hallsta moppers?

ot: jovars fin var den allt dom ska vara patinerade :lol:
Kan bara instämma en lagom patina är snyggt då man ser att moppen har några år på nacken och har anväts ,mycket snygg crescent som är väl värd att bevara i det skick den är i tycker jag :lol: :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->patina in my ass! Den där moppen har ju ingen patina :drewl: . det är nog bland dom fräschaste originalare som jag sett! Den se ju ut att vara i nyskick.moppen är ju över 50 bast.. <!-- </EdIndex> --></div>
2takt68

Inlägg av 2takt68 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
dr.novolette skrev:patina in my ass! Den där moppen har ju ingen patina :drewl: . det är nog bland dom fräschaste originalare som jag sett! Den se ju ut att vara i nyskick.moppen är ju över 50 bast..
Jo du inte ser det ut att vara mycke patina att skryta om där som sagt mycket snygg 8) <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar