nytt gorm..
-
- Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..
nytt gorm..
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har idag varit å hämtat en pryl till samlingen..Jag har letat länge efter ngt som ger samma känsla som att puttra på med en moped, fast på vintern ist. å nu har den landat i mitt garage! ockelbo 300 -67:a i patinerat enägarsskick! reservstartsnöre, extra t-stift+nyckel samt 2pimpelspön ingick
Har ju några bilder men tycker inte att det känns riktigt rätt att lägga in dom så länge det inte finns ngn rubrik med övriga fordon eller kanske en med allmänna bilder.. <!-- </EdIndex> --></div>

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Sannolikt Sveriges mest kända Ockelbo 300: http://www.youtube.com/watch?v=ZLS8zt23_X4
<!-- </EdIndex> --></div>

-
- Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ha ha en pistvakt släde,hur fränt som helst.Då kan du åke till den lokala korv mojen utan att skämas 
Hade gärna skaffat en jag med men det är väl bara i år vi har den snömängden här nere sen ser man väl inte det vita på 10år framöver kan man tänka.
<!-- </EdIndex> --></div>

Hade gärna skaffat en jag med men det är väl bara i år vi har den snömängden här nere sen ser man väl inte det vita på 10år framöver kan man tänka.
![[get_real] staff_36-1](./images/smilies/staff_36-1.gif)