nytt gorm..

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

nytt gorm..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har idag varit å hämtat en pryl till samlingen..Jag har letat länge efter ngt som ger samma känsla som att puttra på med en moped, fast på vintern ist. å nu har den landat i mitt garage! ockelbo 300 -67:a i patinerat enägarsskick! reservstartsnöre, extra t-stift+nyckel samt 2pimpelspön ingick :D Har ju några bilder men tycker inte att det känns riktigt rätt att lägga in dom så länge det inte finns ngn rubrik med övriga fordon eller kanske en med allmänna bilder.. <!-- </EdIndex> --></div>
G-son

Inlägg av G-son »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Sannolikt Sveriges mest kända Ockelbo 300: http://www.youtube.com/watch?v=ZLS8zt23_X4

:wink: <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ja typ en sådan men min är mycket mycket äldre utan lyse i huven mm. <!-- </EdIndex> --></div>
bodda

Inlägg av bodda »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jag är inne på min 3 ockelbo nu
en 300 från 74 går så inn i :twisted: en klar upplevelse
en 600 från 7x
o en 4000 från 80
en före detta televerkare från norrköping :) <!-- </EdIndex> --></div>
fatchance
Forumsponsor
Ort: Eskilstuna Moped Kultur / Hallsta Moppers south side

Inlägg av fatchance »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har kört snöskoter engång i mitt liv. Tror det var 1986, en gammal orange Ockelbo i Glommersträsk.
Den skar ihop!!! Annars var den bra! <!-- </EdIndex> --></div>
2takt68

Inlägg av 2takt68 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ha ha en pistvakt släde,hur fränt som helst.Då kan du åke till den lokala korv mojen utan att skämas 8)
Hade gärna skaffat en jag med men det är väl bara i år vi har den snömängden här nere sen ser man väl inte det vita på 10år framöver kan man tänka. staff_36-1 <!-- </EdIndex> --></div>
Grannen

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Å me pakethållare - du kan ju få med dig nån kåmpis åxå :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar