Tog några bilder på -54an med.

Tips, frågor och allmänt snack om motorcyklar, båtmotorer, bilar m.m.
stockis-70
Inlägg: 145
Blev medlem: 24 jan 2010, 00:00
Ort: Ullervad

Tog några bilder på -54an med.

Inlägg av stockis-70 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Bild Bild Bild <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette
Inlägg: 3329
Blev medlem: 29 jan 2009, 00:00
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->så nu kom dom.. bilderna på rödqvarnan. En mkt snyggt patinerad mc är inget man skäms över :D
djäkligt fin må jag säga! :D Bild <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg
Inlägg: 6334
Blev medlem: 08 sep 2009, 23:00
Ort: Kristinehamn. Värmlands län

Inlägg av NiklasHögberg »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->mkt trevlig hoj måste ja säga. skulle själv vilja ha ngn sån maskin o pyssla med. även att man inte har mc kort. <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
cobra karlsson
Inlägg: 3238
Blev medlem: 03 dec 2008, 00:00
Ort: SMEBACKEN
Kontakt:

Inlägg av cobra karlsson »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->HEJ SJÄLV HAR JAG EN CSEPEL 250 CC STÅENDES BAKOM GARAGET SOM EN NORRLÄNNING TJATAR ATT HAN SKA KÖPA FÖR 2000KR :headbang: <!-- </EdIndex> --></div>
peter/gbg
Inlägg: 260
Blev medlem: 23 apr 2008, 23:00
Ort: GÖTEBORG

Inlägg av peter/gbg »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->så snygg den är!!!
så orginaliaga skall dom se ut alltså slider_score.gif <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Inlägg: 14808
Blev medlem: 26 nov 2007, 00:00
Ort: Västra Pengfors, Vännäs
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Riktigt trevligt skick! Precis lagomt sliten, snyggt. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor
Inlägg: 5000
Blev medlem: 26 feb 2010, 00:00
Ort: Nymans byhåla Uppland, Svergie

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->En sån där qvarna hade jag 1955 då med limpa och upplagt rör och fotväxel, samt crossstyre, dom tillbehören fanns att köpa till hos handlaren, gick i alla väder hur bra som helst, inte så många hästar men det gick bra att skjutsa brudar på den. :D <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
Användarens profilbild
Braxmatte
Forumsponsor
Inlägg: 3559
Blev medlem: 27 okt 2009, 00:00
Ort: Hallstamoppers

Inlägg av Braxmatte »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Min kompis Farfar hade byggt om en sån till gräsklippare
han hade en vanlig "handjagare" istället för framhjul sen tuffade han runt med den på ettan (rejält nerdrevad).
Vi tjatade länge innan vi fick prova den, men det blev bara en gång. :cry:
Gräsmattan tålde inte fullt hjulspinn på trean... :twisted: <!-- </EdIndex> --></div>
Grannen
Inlägg: 2422
Blev medlem: 19 jul 2009, 23:00
Ort: Samma stad som Dr snuggles

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
cobra karlsson skrev:HEJ SJÄLV HAR JAG EN CSEPEL 250 CC STÅENDES BAKOM GARAGET SOM EN NORRLÄNNING TJATAR ATT HAN SKA KÖPA FÖR 2000KR :headbang:
Sälj hojjen så slipper du tjatet - precis som man gör med frun när hon tjötat nog länge :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar