Sida 1 av 1

Bildproblem

Postat: 27 apr 2010, 11:25
av Braxmatte
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
pangerva skrev:Är det fler än jag som inte kan se Braxmattes bilder?
Hans Avatar består också av en ruta med rött kryss, precis som bilderna.
:cry:
Prova högerklicka på bilden (eller röda krysset)
Välj egenskaper
Där står adressen ,kopiera och klistra in i webbläsaren så borde det bli bild
det är vanliga .jpg
Ex sachsförgasaren:
http://medlem.spray.se/mskhammaren/Braxen/garageport1.jpg
Avataren:

http://medlem.spray.se/mskhammaren/Braxen/M70av.jpg

Du kanske ha nån inställning som blockerar bilderna <!-- </EdIndex> --></div>

Re: Bildproblem

Postat: 27 apr 2010, 11:40
av billykid
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Braxmatte skrev:
pangerva skrev:Är det fler än jag som inte kan se Braxmattes bilder?
Hans Avatar består också av en ruta med rött kryss, precis som bilderna.
:cry:
Prova högerklicka på bilden (eller röda krysset)
Välj egenskaper
Där står adressen ,kopiera och klistra in i webbläsaren så borde det bli bild
det är vanliga .jpg
Ex sachsförgasaren:
http://medlem.spray.se/mskhammaren/Braxen/garageport1.jpg
Avataren:

http://medlem.spray.se/mskhammaren/Braxen/M70av.jpg

Du kanske ha nån inställning som blockerar bilderna




Tipps sökvägen, vet inte vad som är fel med bilderna...men jag har laggt till dessa coder Bild i början + slutet.

Det är själva sök commando på skrivet på HTML språk, det man använder vid hemsidor :!:

Då ser vi sidorna bilderna...enligt nedan... :D

Bild

Bild <!-- </EdIndex> --></div>

Postat: 27 apr 2010, 12:19
av Raketsport
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag kan inte se något fel. Dina bilder visas i vanlig ordning både med Firefox och Explorer.
Är det fler än Pangerva som inte kan se bilderna? <!-- </EdIndex> --></div>

Postat: 28 apr 2010, 17:18
av cobra karlsson
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Funkar för mig med firefox mvh cobra <!-- </EdIndex> --></div>