Bildproblem
Postat: 27 apr 2010, 11:25
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Välj egenskaper
Där står adressen ,kopiera och klistra in i webbläsaren så borde det bli bild
det är vanliga .jpg
Ex sachsförgasaren:
http://medlem.spray.se/mskhammaren/Braxen/garageport1.jpg
Avataren:
http://medlem.spray.se/mskhammaren/Braxen/M70av.jpg
Du kanske ha nån inställning som blockerar bilderna <!-- </EdIndex> --></div>
Prova högerklicka på bilden (eller röda krysset)pangerva skrev:Är det fler än jag som inte kan se Braxmattes bilder?
Hans Avatar består också av en ruta med rött kryss, precis som bilderna.
Välj egenskaper
Där står adressen ,kopiera och klistra in i webbläsaren så borde det bli bild
det är vanliga .jpg
Ex sachsförgasaren:
http://medlem.spray.se/mskhammaren/Braxen/garageport1.jpg
Avataren:
http://medlem.spray.se/mskhammaren/Braxen/M70av.jpg
Du kanske ha nån inställning som blockerar bilderna <!-- </EdIndex> --></div>

<!-- </EdIndex> --></div>