Clays Allrep?

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
RetroR
Inlägg: 67
Blev medlem: 16 sep 2008, 23:00
Ort: Umeå
Kontakt:

Clays Allrep?

Inlägg av RetroR »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vet någon av er vem som köpte upp allt trevligt som han hade? <!-- </EdIndex> --></div>
tompa
Inlägg: 2756
Blev medlem: 07 apr 2011, 23:00
Ort: Nymans Byhåla
Kontakt:

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nej, det går så mycket rykten om olika, vi får väl se, när grejorna dyker upp på marknader.... <!-- </EdIndex> --></div>
Peppe^
Inlägg: 708
Blev medlem: 04 jun 2009, 23:00
Ort: Borlänge
Kontakt:

Inlägg av Peppe^ »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Eller Tradera :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
Bild
Grannen
Inlägg: 2422
Blev medlem: 19 jul 2009, 23:00
Ort: Samma stad som Dr snuggles

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kanske det hamnade i Luleå med lite tur :idea: <!-- </EdIndex> --></div>
vodka
Inlägg: 245
Blev medlem: 07 mar 2009, 00:00
Ort: Skellefteå

Inlägg av vodka »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tror inte Ersbjörn har köpt upp det partiet delar, men visst skulle det vara kul om han har köpt upp det. Tyvärr har han lastbilen nere hos 08 för det kostar ganska mycket pengar och köra hen den. <!-- </EdIndex> --></div>
tompa
Inlägg: 2756
Blev medlem: 07 apr 2011, 23:00
Ort: Nymans Byhåla
Kontakt:

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->näää det är inte esbjörn som köpt <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
NRoos
Inlägg: 2105
Blev medlem: 18 jul 2009, 23:00
Ort: Robertsfors

Inlägg av NRoos »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Esbjörn är väl på behandling så jag tror att han har annat för sig än moppe lager. <!-- </EdIndex> --></div>
Grannen
Inlägg: 2422
Blev medlem: 19 jul 2009, 23:00
Ort: Samma stad som Dr snuggles

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vem är Esbjörn :?: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
NRoos
Inlägg: 2105
Blev medlem: 18 jul 2009, 23:00
Ort: Robertsfors

Inlägg av NRoos »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->En man som håller på med moppe delar. Han brukar sälja på tradera. <!-- </EdIndex> --></div>
tompa
Inlägg: 2756
Blev medlem: 07 apr 2011, 23:00
Ort: Nymans Byhåla
Kontakt:

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Esbjörn är på väg till Falumarknaden, vet inte varifrån, men det verkar långt om han har startat nu redan :?: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
NRoos
Inlägg: 2105
Blev medlem: 18 jul 2009, 23:00
Ort: Robertsfors

Inlägg av NRoos »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ingen som vet om det går en arrangerad buss dit från Umeå eller Skellefteå eller i närheten? Skulle väldigt gärna åka ner dit. <!-- </EdIndex> --></div>
tompa
Inlägg: 2756
Blev medlem: 07 apr 2011, 23:00
Ort: Nymans Byhåla
Kontakt:

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
NRoos skrev:ingen som vet om det går en arrangerad buss dit från Umeå eller Skellefteå eller i närheten? Skulle väldigt gärna åka ner dit.
Kolla med norrlands motorveteraner, dom brukar fiska buss dit.
http://www.nmh.se/phps/info.php?id=738 <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
NRoos
Inlägg: 2105
Blev medlem: 18 jul 2009, 23:00
Ort: Robertsfors

Inlägg av NRoos »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hmm.. ser ut som att dom inte gör något stopp i Umeå. Vore ju bäst om det var där jag fick hoppa på. Tycker egentligen att man borde kunna ta polarna med sig i bilen och bege sig men man har bara snålarslen till kompisar. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
NRoos
Inlägg: 2105
Blev medlem: 18 jul 2009, 23:00
Ort: Robertsfors

Inlägg av NRoos »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jahapp. Skickade några sms och som svar fick jag: nä jag vill inte missa skolan eller så var det att dom inte hade pengar... så j*vla typiskt. Det är precis som när det var sundvalls-marknaden.. <!-- </EdIndex> --></div>
tture
Inlägg: 1408
Blev medlem: 07 maj 2009, 23:00

Inlägg av tture »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->stackare ..jag har 14 mil hur långt är det för dig ..he he men bra det då så jag kan gotta mig åt alla fynd själv .. kul att retas lite <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar