Puch Alabama

karlbergarn
Inlägg: 8
Blev medlem: 01 okt 2008, 23:00
Ort: Västerås

Puch Alabama

Inlägg av karlbergarn »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Objekt i delar BYTES helst mot annat kul objekt som NV 1145, Husqvarna Corona, Rex eller Fram scooter.

076-3366556 eller karlbergarn@hotmail.com <!-- </EdIndex> --></div>
Säcken
Forumsponsor
Inlägg: 1338
Blev medlem: 17 mar 2009, 00:00
Ort: Mellerud
Kontakt:

Inlägg av Säcken »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hur mycke hade du tänkt för Alabaman? :hmm: <!-- </EdIndex> --></div>
karlbergarn
Inlägg: 8
Blev medlem: 01 okt 2008, 23:00
Ort: Västerås

Inlägg av karlbergarn »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Byter helst, men kan tänka mig 2.500 för moppen.
Ej helt komplett men relativt rostfri och matching numbers. <!-- </EdIndex> --></div>
Säcken
Forumsponsor
Inlägg: 1338
Blev medlem: 17 mar 2009, 00:00
Ort: Mellerud
Kontakt:

Inlägg av Säcken »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Låter ju helt ok.. Men va saknas?? Har du nån bild på grerjerna? <!-- </EdIndex> --></div>
tompa
Inlägg: 2756
Blev medlem: 07 apr 2011, 23:00
Ort: Nymans Byhåla
Kontakt:

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->karlbergarn ? är det samma som Ålbergarn ?????? eller smackibonk ????? <!-- </EdIndex> --></div>
karlbergarn
Inlägg: 8
Blev medlem: 01 okt 2008, 23:00
Ort: Västerås

Inlägg av karlbergarn »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Saknas helt som jag vet gör:
Pakethållare, luftburk, h-ätare o fram o baklyse. Samt en massa skruv o mutter osv. Har själv köpt den i delar och börjat komplettera men jag har för mycket projekt i förhållande till fritid.
Jag ska ta en bild på prylarna och lägga ut, om jag fixar det. <!-- </EdIndex> --></div>
Säcken
Forumsponsor
Inlägg: 1338
Blev medlem: 17 mar 2009, 00:00
Ort: Mellerud
Kontakt:

Inlägg av Säcken »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Dä va ju inte dom värsta bitarna som saknades iaf :) Vore kul om du fick till nån bild på bitarna som sagt.. :D <!-- </EdIndex> --></div>
karlbergarn
Inlägg: 8
Blev medlem: 01 okt 2008, 23:00
Ort: Västerås

Inlägg av karlbergarn »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->[/url]http://www.free-pichosting.com/ims/pic/ ... 05.jpg[url]

Detta var inte så lätt, men det ska finnas en bild där iallafall.
Allt är inte med på bilden det syns ändå dåligt.

Du får höra av dig om du är intresserad.

Glad Påsk!!!!!!!!!! <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar