Husqvarna Parilla 120 cc

Tips, frågor och allmänt snack om motorcyklar, båtmotorer, bilar m.m.
Alabamamannen

Husqvarna Parilla 120 cc

Inlägg av Alabamamannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Alabamamannens senaste tillskott...Dålig bild dock :(
Bild

Uploaded with ImageShack.us <!-- </EdIndex> --></div>
ilogurra

Inlägg av ilogurra »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ser lång ut :O Vad ska göras med den? <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vad kul, du köpte den från Skellefteå eller?
Den var ju riktigt fin och priset var helt rätt också. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Conrad Engström

Inlägg av Conrad Engström »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Förgasaren från en sådan hade jag på min första Sachs med Tyskcylinder.
en böj av ett cykelstyre till insugningsrör :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Alabamamannen

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Raketsport skrev:Vad kul, du köpte den från Skellefteå eller?
Den var ju riktigt fin och priset var helt rätt också.
Japp,den stod i Burträsk...Ganska komplett fast bakre sadeln saknas & den främre är rätt skabbig så om någon har eller vet av ngn sadel så är jag tacksam :) <!-- </EdIndex> --></div>
Alabamamannen

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Var inte meningen att köpa en sån.Stod i Jokkmokk i 30-gradig kyla & väntade på att få backa mot en lastbrygga & roade mig med att surfa på mobilblocket medans.Och kunde inte låta bli :oops: <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Du har ngt jag inte har jämrans osis :( Men den där passar ju ypperligt in i kategorin "ovanliga farkoster temat" Grattis!
see yah! <!-- </EdIndex> --></div>
Alabamamannen

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Mjaa corsodispari_unsure ,nog har jag missat en del fynd i mina dagar.Man grämer sig allt mellan nån dag till en månad sen är det bara gå vidare :thumb: Hur är de me ryggen förresten? <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->[quote="Alabamamannen"]Var inte meningen att köpa en sån.

Den repliken har man ju hört förr.. så även din fruga va :wink:
Jarru det är ganska hyffsat i ryggen för det är i benet/höften det gör såå jävla ont Disko bråket trycker på Isciasnerven så stortån e bortdomnad å konstant benhinnevärk påminner om sendrag som aldrig släpper från tån å ända upp till julskinkan. Men det har blivit bättre så jag går nu utan kryckor ända upp till 200 meter, kan sitta på toan, duscha utan mellanpauser, sova på bägge sidorna, tömma hela diskmaskinen på en gång. såå livet leker :D <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Dr.N - Du har mitt fulla medlidande, jag vet hur jävligt det känns.

Alabamamannen - Ja det är som tusan det där. Det går inte att ringa på en annons utan att köpa grejen i fråga. Än värre med att åka och titta då är det helt kört.
Mona har hört en del gånger - "Jag råkade lägga ett bud på tradera". Det är tur att hon har samma intresse och prioriteringar som jag... <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->[quote="dr.novolette"][quote="Alabamamannen"]Var inte meningen att köpa en sån.

Den repliken har man ju hört förr.. så även din fruga va :wink:
Jarru det är ganska hyffsat i ryggen för det är i benet/höften det gör såå jävla ont Disko bråket trycker på Isciasnerven så stortån e bortdomnad å konstant benhinnevärk påminner om sendrag som aldrig släpper från tån å ända upp till julskinkan. Men det har blivit bättre så jag går nu utan kryckor ända upp till 200 meter, kan sitta på toan, duscha utan mellanpauser, sova på bägge sidorna, tömma hela diskmaskinen på en gång. såå livet leker :D[/quote
Jag vet hur det känns att ha en rygg som pajar i bland, har besökt kotknackare varje år ett par tre gånger sen slutet av 60 talet, det började med iscias eller lumbago som det så fint heter, namnet spelar ingen roll när man inte kan vända sig i sängen eller komma ur den. :x <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
dr.novolette

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja man blir rätt frustrerad efter att jag alltid fått jaga klockan å med 2tusen järn i elden. Bara ligga här kolla på discovery å floppa på datorn..det är inte liksom min grej så ibland får man riktigt myrkryp.
Å det var en ny erfarenhet att åka å köpa en pryl (Motorhjulet) där säljaren fick både bära å surra lasten :D Nu i kväll ska jag för första gången på snart 2 månader göra lite. Jag får hjälp att flytta ngr fordon från mitt garage till ett annat å ta hem ungarnas skotrar..Kan inte göra så mkt mer än att dirigera men det blir ju kul i vilket fall som helst!
Å man lär ju sig att uppskatta att man e frisk när man är frisk! :D <!-- </EdIndex> --></div>
Alabamamannen

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Just nu är Alabamamannen förkyld & går på morfinmedikament,men sen är d bara att slåen signal om du behöver bärhjälp thumb_up <!-- </EdIndex> --></div>
Grannen

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja jag kan då meddela att jag är friskare än frisk och inga krämpor heller... 8) <!-- </EdIndex> --></div>
fatchance
Forumsponsor
Ort: Eskilstuna Moped Kultur / Hallsta Moppers south side

Inlägg av fatchance »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Grannen skrev:Ja jag kan då meddela att jag är friskare än frisk och inga krämpor heller... 8)
Det där tror jag inte på! :D <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar