Viksta veteranmarknad 2011

Tipsa om rallyn, träffar, marknader m.m.
Användarens profilbild
bryggaren

Viksta veteranmarknad 2011

Inlägg av bryggaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->http://www.ahk-uppland.se/Viksta.html <!-- </EdIndex> --></div>
tompa
Kontakt:

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Årets fyllemarknad, många säljare åker inte dit det här året, och dom flesta uppsalabor har såå mycket annat att göra den dan.
Champanjefrukost
Forsränning
Spring i bakken
Studentnationer för en del
Aprikasar med mera <!-- </EdIndex> --></div>
tture

Inlägg av tture »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->[quote="tompa"]Årets fyllemarknad, många säljare åker inte dit det här året, och dom flesta uppsalabor har såå mycket annat att göra den dan.
Fan o suck .jag som var så sugen på att åka på den marknaden .är du säker Tompa . :cry: <!-- </EdIndex> --></div>
Samuel

Inlägg av Samuel »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag åker dit ändå :D
Finns väl alltid nått <!-- </EdIndex> --></div>
fd Körmoped
Användarens profilbild
JanneL
Forumsponsor

Inlägg av JanneL »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->hur många känner du som inte ska dit :shock: <!-- </EdIndex> --></div>
tompa
Kontakt:

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Enda sättet är att åka dit själv å kolla, men kom ihåg att jag har förvarnat, själv så har jag bara nån mil dit, men kommer inte att åka. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
bryggaren

Inlägg av bryggaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag åker dit, tokerierna i stan (Uppsala) på valborg har jag fått nog av. Om inte så kan det bli en fin moppetur på knappt 2 mil och en kopp kaffe. <!-- </EdIndex> --></div>
tture

Inlägg av tture »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja fan jag tror jag åker dit jag med . :) <!-- </EdIndex> --></div>
Samuel

Inlägg av Samuel »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det är bra att tompa "skrämmer" bort resten så blir det mer åt oss som åker dit :D <!-- </EdIndex> --></div>
fd Körmoped
tompa
Kontakt:

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
körmoped skrev:Det är bra att tompa "skrämmer" bort resten så blir det mer åt oss som åker dit :D
Hur tänker du nu? när flera säljare har sagt att dom inte ids åka dit den helgen så blir det väl inte mer åt dom som blir ditlurade och tror det är som vanligt.
jag träffade en av arrangörerna idag, dom har till och med dragit ner på parkeringsvakter och sånt, eftersom dom inte förvänatra sig lika mycket folk som vanligt. <!-- </EdIndex> --></div>
Samuel

Inlägg av Samuel »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
tompa skrev:
körmoped skrev:Det är bra att tompa "skrämmer" bort resten så blir det mer åt oss som åker dit :D
Hur tänker du nu? när flera säljare har sagt att dom inte ids åka dit den helgen så blir det väl inte mer åt dom som blir ditlurade och tror det är som vanligt.
jag träffade en av arrangörerna idag, dom har till och med dragit ner på parkeringsvakter och sånt, eftersom dom inte förvänatra sig lika mycket folk som vanligt.
Jo jag tänker ungefär såhär, du säger ju att det är mindre säljare än vanligt, och då kanske inte så många åker dit och handlar heller som du säger, men vi som åker dit kanske kan hitta billiga/bra saker ändå, för några säljare blir det ju iallafall slider_cheers.gif <!-- </EdIndex> --></div>
fd Körmoped
tompa
Kontakt:

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nu ska jag åka ut å ta några kort i Viksta, enligt dom som jobbar därute så är det väldigt lite säljare som har kommit, trots att dom öppnade insläppet redan vid 12 tiden.
Återkommer med några bilder senare ikväll :D <!-- </EdIndex> --></div>
tompa
Kontakt:

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Här kommer nu ett gäng bilder från dom som har nåt kul att sälja.....MEN av 148 inräknade säljare sp va det ca 10-15 som var moppe/veteranbilsrelaterat resten sålde koppar muggar fat och annat SKIT på ren svenska, nej spar bensinpengarna till nåt roligare

Några fler mopppebesökare
Bild
Bild
Bild

En superfin Husqvarna 118, startade på första trampet :D
Bild

vet inte varför jag tog den här bilden?
Bild

En lite ovanligare barncykel
Bild

En salig röra men en fin limpcykel
Bild

Återigen en fin Husqvarna
Bild

En rörig kärra till men det är bara Esbjörn som inte hunnit packa upp än

Bild

Tore har alltid en Compact till salu, den här var dock ett hopplock av 1252 med husqvarnamotor
Bild

Bild

En holländare eller dansk som sålde några mystiska moppar, den här begärde han 6600;- för :?
Bild

Reserverad säljplats för Ellens tråckel och sytråd usch och fy
Bild

Den här limpcykeln tror jag Jossan är intresserad av kolla särskilt baksvingens konstruktion... fabrikat LUX 400;- begärde han för den

Bild

En båt till salu

Bild <!-- </EdIndex> --></div>
nissebro1

Inlägg av nissebro1 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Den mystiska moppen ser ut att vara en Stafette. Dom var ganska vanliga mitten av 50-talet. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
JanneL
Forumsponsor

Inlägg av JanneL »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->dom här "Säljarna som inte kommer" verkar bra.
säljare är man inte intresserad av.
dom har samma skit marknad efter marknad.
nej tacka vet jag privatsnubbarna som tömmer garagen på lördagsmorgonen och åker till markanden för att bli av med skiten och få några spänn. där kan man hitta dom riktiga fynden. :lol:

förra året hittade jag en ganska komplett f50 för 300:- mistick_yes.gif <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar