Det andra är en gammal monark som ligger i en hög i skogen.

Uploaded with ImageShack.us

Skogsfynd är ju alltid trevligt

Mvh Neifelheim <!-- </EdIndex> --></div>
Som sagt, jag flyttar på söndag, och då kommer jag ha noll möjlighet o hämta ramen....sen har jag inte lust o hämta den heller, då den är svåråtkomlig. tyvärr. <!-- </EdIndex> --></div>56:an skrev:Monarkramen skulle jag vilja ha. Jag tror det är den modellen med Pilot FM504 motorn. En sådan som jag hade för länge sedan. HVA Flinta passar precis på fästöronen. Nu har jag ingen HVA Flinta, isåfall blir det Sachs Saxonette Automatic istället med nya fästen på den gamla ramen från skogen.
Det är väl ändå ett fynd i skogen det med? jag hittade en opel rekord senast igår, o en satans gammal motorsåg inslängd i ett nerrasat skjul...(körde vilse i skogen o körde i en ring, o då såg mitt vana skrotöga en gammal bil). tog en bild eller två på den o drog hemåt...hehe <!-- </EdIndex> --></div>Lasse väss skrev:Riktigt häftigt att gå i skogen och hitta olika prylar, ibland hittar man saker som man inte fattar hur dom har kommit dit
Var ute för några år sedan och fiskade i små tjärnar då mitt vana gitarr-öga upptäckte detta.....mitt ute i ingenstans...
(Lite off topic men..)