Vad jobbar ni med eller gör ni?

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
Amstaff_Loco

Vad jobbar ni med eller gör ni?

Inlägg av Amstaff_Loco »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja tänkte se va folk gör, finns ju allt från skolungdom till statligtanställda (pensionärer) :lol:

Själv e jag snickare, dock sjukskriven efter att jag gjorde ett lyft ovanför huvudet å axeln gick ett helt varv åt fel håll :? har nu hamnat i sjukvårdens gråzon å väntar på yttligare operationer då första inte gick så värst bra. har gått hemma i 18 mån :shock: vilket jag inte tycker skall vara rimligt när man e 28 år å vill jobba, men vårdköerna e som dom e tyvärr... så nu fick ni svar på varför jag kan sitta här från tidig morgon till sent på kvällen!

Mvh Mathias <!-- </EdIndex> --></div>
bjo
Kontakt:

Inlägg av bjo »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Sök på "Vad jobbar ni med?" så finns redan en sådan här tråd, men det är trevligt att höra vad folk gör, bara synd när det händer olyckor när man är så ung :/ Hoppas du snart kan komma i arbete igen! <!-- </EdIndex> --></div>
Amstaff_Loco

Inlägg av Amstaff_Loco »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->oki försökte hitta en sån tråd men hitta ingen, men jag tar bort denna mvh

då e frågan.. hur tar man bort en tråd? bara moderatorn som kan göra de eller? i så fall så får nån gärna fixa de mvh <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag tycker vi kan fortsätta på den här tråden. Det var ett tag sedan förra "jobb tråden" författades och jag har för mig att det blev mycket skämt och påhitt om vad man arbetade med.

Jag är statligtanställd. Har en fysik som inte ens skulle duga som reservdelar på returmarknaden. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Tim95

Inlägg av Tim95 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag går sista året i grundskolan och har sökt till bygg på gymnasiet. <!-- </EdIndex> --></div>
ilogurra

Inlägg av ilogurra »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Går första året på gymnasiet :) Fordon och inriktning person bil <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg

Inlägg av NiklasHögberg »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Arbetar som Mekaniker och försäljare på en firma som sysslar med det mesta. allt från motorsågar till minigrävare även däckverkstad. så ja grejar med lite av varje. <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
RoRRe

Inlägg av RoRRe »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Själv är jag i elrullstolsbranchen, Permobil :)

Lite reklam :roll:
http://www.permobil.se/Sverige/Permobil_Elektriskarullstolar/ <!-- </EdIndex> --></div>
PipaZ

Inlägg av PipaZ »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Går sista året i 9an.
Jag är påväg till en lantbruksskola nere i Skåne :)
Sommarjobb blir på Gekås, Ullared. Vecka 26-32 :) Kommer bo där nere då oxå :D <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
knilsknilsson
Forumsponsor
Kontakt:

Inlägg av knilsknilsson »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->slutar andra året på gymnasiet med inriktning elteknik <!-- </EdIndex> --></div>
Adam Karlsson

Volvo 142 1969
Crescent Saxoped 1139 Sport 1959
Crescent 2000 1958
Crescent Autoped 1955
Apollo Motorette 1957
Zündapp Combinette 1954
Diverse Veterancyklar
https://photos.app.goo.gl/LvU8Uka8xyXbk2GL7
ricke 23

Inlägg av ricke 23 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->truckförare på färgfabrik sen 10år tillbaka. <!-- </EdIndex> --></div>
------------------------------------------------------------------------------
på gården för tillfället :)
bubbla 65:a
bay pickis 68:a
flakan
crescent 2000 nr1
Neifelheim

Inlägg av Neifelheim »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->sjukskriven....iaf 1 år till.... <!-- </EdIndex> --></div>
Skiter i vilket numer, jobba-äta-sova
HillBilly
Forumsponsor

re

Inlägg av HillBilly »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag jobbar som svetsare samt kör cnc styrd skärmaskin (grovplåt ) <!-- </EdIndex> --></div>
Glad skit
Användarens profilbild
Lasse väss
Forumsponsor

Inlägg av Lasse väss »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag då, som sagt förut, är fast i bilträsket, jobbar som bilsäljare sedan början 90-talet (igentligen smygbörjade jag redan på 80-talet,
Har byggt 11 tävlingsbilar från "tom kaross" och ett 15tal motorer,
började som liten att jobba extra på bilskroten, sedan som bilmek fram till mitten 80tal, en period där så jobbade jag som CNC op och svets..

Men nu är jag snart trött på att jobba, vill bli lite "äldre" :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
G-son

Inlägg av G-son »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Just nu har jag bara obetald långledighet, tills jag hittar något nytt intressant. Senaste jobbet var som mopedmekaniker. :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar