Utrustning
Utrustning
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Såhär åker jag moped, hur åker ni?
<!-- </EdIndex> --></div>

- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Dom där jackorna gillar jagRaketsport Skrivet: Fre Jun 10, 2011 01:03:07 Rubrik:
--------------------------------------------------------------------------------
Så ska det se ut!
Mona & Jossan med våra äkta Crescent jackor från 60-talet. Fotograf: Stefan Nilsson

- alf-johan
- Forumsponsor
Re: Utrustning
Dom som äker med strut, kallas STRUTNISSAR av dom som inte har sånt framför ansiktetPipaZ skrev:Såhär åker jag moped, hur åker ni?

min avatarbild : är min gamla "SUKA"
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
Ahh! Finns en second hand i grannbyn! Bra tips!Raketsport skrev:Åk på ex. Myrorna, Emmaus, Röda Korset eller någon Återvinnig där kan du kanske hitta en tidenlig jackaPipaZ skrev:Ja saknar väl egentligen en riktigt jacka som matchar resten att åka med

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag har ett par moppeskor som jag alltid har när jag kör.
Von Dutchskor helt i skinn av Converse allstar modell, men med en läderförstärkning på ovansidan av tårna, så att det inte ska bli slitmärken av växelpedalen! <!-- </EdIndex> --></div>
Von Dutchskor helt i skinn av Converse allstar modell, men med en läderförstärkning på ovansidan av tårna, så att det inte ska bli slitmärken av växelpedalen! <!-- </EdIndex> --></div>
1137 4vxl
1134 HPD4vxl
Vimpel Zündarpeden
1279 EKFobjekt
1134 HPD4vxl
Vimpel Zündarpeden
1279 EKFobjekt