Sida 1 av 3

Botnia Moppers Bildtråd

Postat: 11 okt 2011, 16:25
av Raketaren
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->lägger upp en bildtråd för botnia moppers bilder kommer nog att hammna några här så småningom.. :) ute på garageträffar, mopperallyn, hemmahos besök och övrigt kul...fota hejdvilt och lägg in fotona här.. :wink: <!-- </EdIndex> --></div>

Postat: 12 okt 2011, 15:09
av Raketsport
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Lite bilder från i somras!

Bild

Bild

Bild


Bild

Bild <!-- </EdIndex> --></div>

Postat: 12 okt 2011, 15:21
av Pälle
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Just det ja, Botnia Moppers! Hur har det gått med klubben? Raggas det medlemmar för fullt eller? <!-- </EdIndex> --></div>

Postat: 12 okt 2011, 19:02
av Raketaren
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Fina bilder Jossan..ska se om jag hittar några oxå... :)

Botnia Moppers ligger som underklubb i norrlands motorhistorikers ö-viks sektion..tycker att det blev en jättebra lösning.. 8) då finns ju redan styrelsen, så det behövs inga *presidenter* *kassörer* *sekreterare* mm..i botnia moppers riktigt behändigt tycker jag.. :wink: så vi kan helt ägna oss åt att skruva å åka moppe.. :thumb:

tycker oxå att mopedintresset i ö-vik börjar vakna rätt bra nu så nog kommer klubben att få medlemmar.. 8) <!-- </EdIndex> --></div>

Postat: 12 okt 2011, 19:55
av Hasse
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Raketaren skrev: så jag kan helt ägna mig åt att skruva

Så sant så sant.... :mrgreen: :mrgreen: <!-- </EdIndex> --></div>

Postat: 12 okt 2011, 20:07
av Raketaren
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->hmmm nu har det varit en ordvrängare framme å ändrat texten igen... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: <!-- </EdIndex> --></div>

Postat: 19 okt 2011, 19:47
av Raketaren
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->lägger in lite bilder från gårdagens besök hos Björn..

kvällen började med ett litet garagebesök.. :) ett fint garage med 4-pelarlyft å allt :wink:



Bild


denna monarscot var ju riktigt tuff.. 8)

Bild

Börjes scoterette hade oxå krupit fram.. :wink: kan detta verkligen va originallacken tro... :mutt:

Bild



gänget står å snackar moppe.. :P

Bild


Björns superfina corvette..
Bild


Besöket på *skitiga duken* imponerade starkt hur häftigt som helst
Björn kan då inte ha varit sysslolös..

Bild

Bild

tjusigt med alla koppardetaljer.. :)
Bild

blev ju till att fika mackor i långa banor oxå..
Bild


Bild


knäppte en bild utan blixt oxå..mysfaktor hög!!

Bild


finns flera bilder men lägger in några sedan oxå.. :wink: <!-- </EdIndex> --></div>

Postat: 19 okt 2011, 21:34
av Conrad Engström
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Fina äggmackor med S som i Sachs märke. <!-- </EdIndex> --></div>

Postat: 20 okt 2011, 04:41
av Hasse
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Conrad Engström skrev:Fina äggmackor med S som i Sachs märke.

:shock: Det finns säkert medicin mot det där Conrad. :D <!-- </EdIndex> --></div>

Postat: 20 okt 2011, 20:14
av Conrad Engström
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja det var ju nära att det var ett Z
Men det fins förståndigt folk. :wink: <!-- </EdIndex> --></div>

Postat: 22 okt 2011, 16:32
av Raketsport
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->En fågel viskade i mitt öra att skoteretten varit i den "fula" gul-bruna original lacken.. Börje , vad har du gjort!
Jag har originalfärg om du vill återställa den :wink: <!-- </EdIndex> --></div>

Gröna grisen...

Postat: 22 okt 2011, 21:42
av börje
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Skoteretten är den moppe min sambo hade i sin ungdom..
Jag lackade om den 1985, till alla barns förtjusning i vårt
bostadsområde. Alla barn häromkring har fått en tur på
"Gröna grisen", Så den får nog behålla färgen, dock blir det
en renovering i vinter.. <!-- </EdIndex> --></div>

Postat: 22 okt 2011, 22:05
av Conrad Engström
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Hasse skrev:
Conrad Engström skrev:Fina äggmackor med S som i Sachs märke.

:shock: Det finns säkert medicin mot det där Conrad. :D
Mot hunger, ja visst en macka. <!-- </EdIndex> --></div>

Postat: 22 okt 2011, 22:11
av Raketaren
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ja en macka smakar aldrig fel för en mopedist.. :thumb: <!-- </EdIndex> --></div>

Postat: 22 okt 2011, 22:48
av Grannen
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->EN macka - bevare mig väl, en macka ger väl endast energi till att orka
sträcka sig efter ett gäng korvmackor så man orkar ringa efter en taxi...Raaaap 8)
Fasiken va goa bilder <!-- </EdIndex> --></div>