Sida 1 av 3
Botnia Moppers Bildtråd
Postat: 11 okt 2011, 16:25
av Raketaren
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->lägger upp en bildtråd för botnia moppers bilder kommer nog att hammna några här så småningom..

ute på garageträffar, mopperallyn, hemmahos besök och övrigt kul...fota hejdvilt och lägg in fotona här..

<!-- </EdIndex> --></div>
Postat: 12 okt 2011, 15:09
av Raketsport
Postat: 12 okt 2011, 15:21
av Pälle
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Just det ja, Botnia Moppers! Hur har det gått med klubben? Raggas det medlemmar för fullt eller? <!-- </EdIndex> --></div>
Postat: 12 okt 2011, 19:02
av Raketaren
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Fina bilder Jossan..ska se om jag hittar några oxå...
Botnia Moppers ligger som underklubb i norrlands motorhistorikers ö-viks sektion..tycker att det blev en jättebra lösning..

då finns ju redan styrelsen, så det behövs inga *presidenter* *kassörer* *sekreterare* mm..i botnia moppers riktigt behändigt tycker jag..

så vi kan helt ägna oss åt att skruva å åka moppe..
tycker oxå att mopedintresset i ö-vik börjar vakna rätt bra nu så nog kommer klubben att få medlemmar..

<!-- </EdIndex> --></div>
Postat: 12 okt 2011, 19:55
av Hasse
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Raketaren skrev: så jag kan helt ägna mig åt att skruva
Så sant så sant....

<!-- </EdIndex> --></div>
Postat: 12 okt 2011, 20:07
av Raketaren
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->hmmm nu har det varit en ordvrängare framme å ändrat texten igen...

<!-- </EdIndex> --></div>
Postat: 19 okt 2011, 19:47
av Raketaren
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->lägger in lite bilder från gårdagens besök hos Björn..
kvällen började med ett litet garagebesök..

ett fint garage med 4-pelarlyft å allt
denna monarscot var ju riktigt tuff..
Börjes scoterette hade oxå krupit fram..

kan detta verkligen va originallacken tro...
gänget står å snackar moppe..
Björns superfina corvette..
Besöket på *skitiga duken* imponerade starkt hur häftigt som helst
Björn kan då inte ha varit sysslolös..
tjusigt med alla koppardetaljer..
blev ju till att fika mackor i långa banor oxå..
knäppte en bild utan blixt oxå..mysfaktor hög!!
finns flera bilder men lägger in några sedan oxå..

<!-- </EdIndex> --></div>
Postat: 19 okt 2011, 21:34
av Conrad Engström
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Fina äggmackor med S som i Sachs märke. <!-- </EdIndex> --></div>
Postat: 20 okt 2011, 04:41
av Hasse
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Conrad Engström skrev:Fina äggmackor med S som i Sachs märke.

Det finns säkert medicin mot det där Conrad.

<!-- </EdIndex> --></div>
Postat: 20 okt 2011, 20:14
av Conrad Engström
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja det var ju nära att det var ett Z
Men det fins förståndigt folk.

<!-- </EdIndex> --></div>
Postat: 22 okt 2011, 16:32
av Raketsport
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->En fågel viskade i mitt öra att skoteretten varit i den "fula" gul-bruna original lacken.. Börje , vad har du gjort!
Jag har originalfärg om du vill återställa den

<!-- </EdIndex> --></div>
Gröna grisen...
Postat: 22 okt 2011, 21:42
av börje
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Skoteretten är den moppe min sambo hade i sin ungdom..
Jag lackade om den 1985, till alla barns förtjusning i vårt
bostadsområde. Alla barn häromkring har fått en tur på
"Gröna grisen", Så den får nog behålla färgen, dock blir det
en renovering i vinter.. <!-- </EdIndex> --></div>
Postat: 22 okt 2011, 22:05
av Conrad Engström
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Hasse skrev:Conrad Engström skrev:Fina äggmackor med S som i Sachs märke.

Det finns säkert medicin mot det där Conrad.

Mot hunger, ja visst en macka. <!-- </EdIndex> --></div>
Postat: 22 okt 2011, 22:11
av Raketaren
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ja en macka smakar aldrig fel för en mopedist..

<!-- </EdIndex> --></div>
Postat: 22 okt 2011, 22:48
av Grannen
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->EN macka - bevare mig väl, en macka ger väl endast energi till att orka
sträcka sig efter ett gäng korvmackor så man orkar ringa efter en taxi...Raaaap

Fasiken va goa bilder <!-- </EdIndex> --></div>