Min fars Crescent

Tips, frågor och allmänt snack.
FLAK
Inlägg: 158
Blev medlem: 30 jan 2009, 00:00
Ort: Bergkvara Småland
Kontakt:

Min fars Crescent

Inlägg av FLAK »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Här kommer rykande färska bilder på min fars gamla trotjänare

Bild




Bild <!-- </EdIndex> --></div>
Rolle
Inlägg: 712
Blev medlem: 28 nov 2007, 00:00

Inlägg av Rolle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->OJ vilken Crescent! Dekalerna och lacken ser ju ut att vara i nyskick. När far din vill sälja, kontakta mig. <!-- </EdIndex> --></div>
FLAK
Inlägg: 158
Blev medlem: 30 jan 2009, 00:00
Ort: Bergkvara Småland
Kontakt:

Inlägg av FLAK »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Min far dog 1993 så jag äger den nu och vårdar den ömt, en härlig cykel att ta en tur på sommaren.

Det enda som felar är vajern till hastighetsmätaren som gick av för många år sedan. <!-- </EdIndex> --></div>
Rolle
Inlägg: 712
Blev medlem: 28 nov 2007, 00:00

Inlägg av Rolle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Förlåt mig, jag visste inte. Det är en mycket fin cykel iallafall. Du verkar också vilja bevara det "svenska arvet" precis som jag, det är ju bra det. <!-- </EdIndex> --></div>
FLAK
Inlägg: 158
Blev medlem: 30 jan 2009, 00:00
Ort: Bergkvara Småland
Kontakt:

Inlägg av FLAK »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ingen fara och visst klappar hjärtat för våra svenska klassiker.

På en annan plats i foumet finns denna bild på Crescenten då i 1979 år tappning

http://raketsport.forumup.se/viewtopic.php?t=704&mforum=raketsport
Bild <!-- </EdIndex> --></div>
Rolle
Inlägg: 712
Blev medlem: 28 nov 2007, 00:00

Inlägg av Rolle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ser att det sitter Trelleborg T-637? Sport på fälgarna! <!-- </EdIndex> --></div>
FLAK
Inlägg: 158
Blev medlem: 30 jan 2009, 00:00
Ort: Bergkvara Småland
Kontakt:

Inlägg av FLAK »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jojomensan iallafall fram, bak sitter en kopia men förvillade lik i däckmönster fabrikat Golden Boy <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar