<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Verkar bli riktigt många ifrån det här forumet som dyker upp (eller ner) i år , riktigt kul , om nu det är kallt så håll ölen varm så jämnar det ut sig <!-- </EdIndex> --></div>
S_Compakt skrev:Verkar bli riktigt många ifrån det här forumet som dyker upp (eller ner) i år , riktigt kul , om nu det är kallt så håll ölen varm så jämnar det ut sig
I år ska jag försöka servera kolbullar till alla mina vänner & o-vänner <!-- </EdIndex> --></div>
S_Compakt skrev:Verkar bli riktigt många ifrån det här forumet som dyker upp (eller ner) i år , riktigt kul , om nu det är kallt så håll ölen varm så jämnar det ut sig
I år ska jag försöka servera kolbullar till alla mina vänner & o-vänner
Jag vill ha kolbotten! ( )
Blev bjuden på det en gång av bekanta i Mora. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Festar gör vi i Gläntan vid Camp Hopeless
vi blir nog ett bra gäng som invaderar gläntan <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Dom har lovat lokalt spöregn den helgen direkt över Camp hopeless, så tyvärr får ni ta med paraply och dykardräkt <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hehe det kan inte bli värre än förra året ps jag tar med partytältet så vi kan sitta torrt och öla iallafall ds <!-- </EdIndex> --></div>
I år ska jag försöka servera kolbullar till alla mina vänner & o-vänner